3310 billigere end 900.-
Fra : plh

Dato : 27-04-03 06:49

Hej gruppe

Det er ikke lykkedes mig at finde en ny abb-fri 3310 billigere end 900.-,
kan det virkelig passe for sådan en gammel sag?

Per per@FJERNblue-bossa.dk

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-04-03 07:36

Hej

> Det er ikke lykkedes mig at finde en ny abb-fri 3310 billigere end 900.-,
> kan det virkelig passe for sådan en gammel sag?

Så har du ikke søgt nok efter.
Se her :

http://www.mobilkompagniet.dk/default.asp?Action=List&Kat=-%20Nokia%203310&OKat=Nokia

Mvh Poul

---

Fra : Lars Christensen

Dato : 27-04-03 08:02

On Sun, 27 Apr 2003 07:49:02 +0200, "plh" <ingen@mail.dk> wrote:

>Hej gruppe
>
>Det er ikke lykkedes mig at finde en ny abb-fri 3310 billigere end 900.-,
>kan det virkelig passe for sådan en gammel sag?

Smarttalks webshop http://www.talkshop.dk/ har den til kr. 799,- så jo
den fås billigere.

Lars

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 27-04-03 13:16

Jeg kan sælge dig én for under den pris..

Den er helt ny, og konverteret til 3315 hvis du ønsker det..

Den har aldrig været brugt - jeg har fået rabat, ved at købt 4 hjem - de
andre 3 er dog afsat.

Mvh Esben

Fra : Babba-Papa

Dato : 27-04-03 15:10

På et tidspunkt skrev "plh" <ingen@mail.dk> noget i retning af:

>Hej gruppe
>
>Det er ikke lykkedes mig at finde en ny abb-fri 3310 billigere end 900.-,
>kan det virkelig passe for sådan en gammel sag?

Prøv her:
http://mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=3310