8310 og lange sms
Fra : Janus Nielsen

Dato : 25-04-03 01:05

hvordan sætter jeg min nokia 8310 op til at kunne skrive lange sms beskeder.
på min 3330 kunne jeg skrive meget lange sms men det kan jeg ikke mere på
min 8310.
hvor ændrer jeg mon det?

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 25-04-03 06:15

In news:3ea87b29$0$32040$edfadb0f@dread12.news.tele.dk ,
Janus Nielsen <janus@prime-agency.dk> typed:
> hvordan sætter jeg min nokia 8310 op til at kunne skrive lange sms
> beskeder. på min 3330 kunne jeg skrive meget lange sms men det kan
> jeg ikke mere på min 8310.
> hvor ændrer jeg mon det?

Jeg mener slet ikke det kan lade sig gøre på den telefon...
"Messaging
Text messaging allows for sending and receiving messages of up to 160
characters long"
fra siden http://nokia.com/nokia/0,5184,930,00.html
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Maze

Dato : 25-04-03 08:44

Janus Nielsen wrote:
> [...]
> på min 3330 kunne jeg skrive meget lange sms men det kan jeg ikke mere på

Det kan du ikke ændre.

--
/Maze

P.S.: Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem,
der ikke kan...

Fra : H3nrik V!

Dato : 25-04-03 11:07

"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote in message
> hvordan sætter jeg min nokia 8310 op til at kunne skrive lange sms
> beskeder. på min 3330 kunne jeg skrive meget lange sms men det kan
> jeg ikke mere på min 8310.
> hvor ændrer jeg mon det?

Det kan desværre ikke lade sig gøre - Nokia har en eller anden idé om at de
dyre modeller ikke skal kunne den slags - det samme gjorde sig f.eks.
gældende for 6210. Jeg ved ikke om det er en holdning med at det er en
'Business' telefon, der gør sig gældende. Den kategori mener jeg dog ikke at
8310 falder ind i?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 25-04-03 11:29

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b8b1aj$5fk$2@sunsite.dk...
> [...]
> gældende for 6210. Jeg ved ikke om det er en holdning med at det er en
> 'Business' telefon, der gør sig gældende. Den kategori mener jeg dog ikke

Den holdning har de heldigvis ikke haft mht. 6310i - hvor jeg er den meget
glade og tilfredse ejer af en af slagsen :)

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen af email

Fra : Christian Poulsen

Dato : 26-04-03 17:20

> [...]

> Den holdning har de heldigvis ikke haft mht. 6310i - hvor jeg er den
> meget glade og tilfredse ejer af en af slagsen :)

Det er nu ikke helt korrekt. 6310 og de første modeller af 6310i kunne
_ikke_ sende sammenkædede beskeder. Det var først efter en opdatering og
selvfølgelig på alle de nye 6310i at det kunne lade sig gøre :)

Fra : Jacob Andersen

Dato : 25-04-03 20:04

> [...]
> gældende for 6210. Jeg ved ikke om det er en holdning med at det er en
> 'Business' telefon, der gør sig gældende. Den kategori mener jeg dog ikke

Så vidt jeg ved lader det sig fint gøre på 6610 (7210) og 6100, for
eksempel.

/Jacob