"Leif Olesen" <lovaas@vaasteleadvice.dk> wrote in message
news:3eb7e41e$0$24730$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er der nogen som har erfaring/kendskab til hvordan man kan fejlfinde på en
> adsl forbindelse, den kører på en alm. pstn.
tjaa, det nemmeste er jo nok at ringe til din udbyder
>
> Wan lampen lyser ikke, alle ledninger sidder hvor de skal, telefonlinien
> virker uden støj, man kan ikke pinge udstyret udefra.
Nu siger du den ikke lyser.. Men den lyser hverken grønt eller rødt?
>
> Mit gæt er fejl i splitter eller adsl modem.
Har du tjekket KAP stikket på vægen, om Rj-12 stikket sidder ordenligt på
plads? Jeg har været ude for engang, hvor kablet var blevet vrædet lidt, da
der stod bøger o.l op af stikket, at den var hoppet ud.. Nu behøver jeg vil
ikke at sige det, da du også siger at alle kabler sidder hvor de skal, men
du har vel også tjekket om der er strøm til modemmet?
Men ellers burde TDC jo være flinkte til at hjælpe dig...