Læste lige........Ulækker?
Fra : Miss Marie

Dato : 16-05-03 22:24

Hej..

Jeg læste lige, at der var nogen, der skrev, at man var ulækker, når man
tyk/fed.
Jeg fik det helt dårligt, da jeg læste det...

For ligegyldigt hvor mange kilo, jeg har vejet, har jeg aldrig følt mig
ulækker...og det er da også noget underligt noget - mener jeg.
Selvom det ikke er ideelt at være overvægtig, så er man nu det i et stykke
tid indtil man taber sig, og indtil da, så skal man da ikke gå rundt og føle
sig ulækker.

Jeg klæder mig pænt, går i bad hver dag, tager min Chanel Coco Mademoiselle
på, mine stilletter, og så er jeg ude af døren - godt nok dobbelt så stor
som andre i min alder - men ulækker er jeg altså ikke.
Og det synes jeg heller ikke andre overvægtige er!

Det var lidt af mine storebededagstanker, der lige skulle luftes!

MVH Marie

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 17-05-03 07:33

Det synes jeg heller ikke, og kraftige mennesker kan sagtens være smukke
mennesker.

Det at være et smukt menneske er mange ting, det er ikke blot udseende det
kommer an på, men i særdeleshed hvordan man er som person. Hvilken
udstråling man har, hvordan man klæder sig og hvordan man dufter. Alle disse
ting er med til at gøre mennesket smukt.

Jeg kender kraftige mennesker som gør noget ud af sig selv hver dag, vasker
sig, bruger parfume eller aftershave og dufter godt. Jeg kender også dem som
ikke gør noget ud af sig selv og hvor man kan lugte at det er længe siden
vedkommende har været i bad, men det er vel ulækkert uanset om man er
kraftig eller ej.

Hilsen
Peter

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-05-03 15:04

"Miss Marie" <mermail@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg læste lige, at der var nogen, der skrev, at man var ulækker, når man
> tyk/fed. Jeg fik det helt dårligt, da jeg læste det...

Hvor læste du mon det? Her?

Hvorfor fik du det ligefrem dårligt over at læse det?

> For ligegyldigt hvor mange kilo, jeg har vejet, har jeg aldrig følt mig
> ulækker...

JEG følte mig godt nok ulækker, da jeg var fed.

> [...]
> tid indtil man taber sig, og indtil da, så skal man da ikke gå rundt og

Desværre holder man ikke op, bare fordi nogen synes, man ikke skal føle sig
ulækker *S*

> Og det synes jeg heller ikke andre overvægtige er!

NOGLE mennesker er ulækre.
Nogle af dem er slanke, nogle af dem er småtykke, nogle af dem er decideret
fede.

Mvh. Lisbeth