Diætist
Fra : Faithless

Dato : 10-05-03 07:12

Hey

Jeg skal smide 15 kg. (m27,190cm, 103kg) og i den forbindelse, overvejer jeg
at opsøge en diætist. Men hvad sker der hos en diætist, tager man
udgangspunkt i det man spiser/drikker i dag, eller ændre man alt. Hvis jeg
eksempelvis ønsker at bibeholde en ½ liter alm. Cola om dage, laver man så
en kostplan hvor den passer ind.

Hvad har i af erfaringer med diætist besøg/kostprogrammer??.

I må meget gerne anbefale en, som i har gode erfaringer med (Københavns
området).

Mvh

Faithless

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 10-05-03 14:20

Faithless (taagaard25@hotmailDOTcom) skrev:

> [...]
> man alt. Hvis jeg eksempelvis ønsker at bibeholde en ½ liter alm.
> Cola om dage, laver man så en kostplan hvor den passer ind.

Da jeg gik til diætist, tog hun udgangspunkt i, hvad jeg spiste/godt
kunne lide. Jeg stillede krav om at kunne blive ved med at dele en
flaske vin med min kæreste en gang om ugen samt nogle andre småting og
det regnede diætisten så ind i kostplanen.

Henriette Døssing

Fra : Klaus Petersen

Dato : 13-05-03 23:31

> [...]
> flaske vin med min kæreste en gang om ugen samt nogle andre småting og
> det regnede diætisten så ind i kostplanen.

Og hvad koster det så at få en diætist til at lave en kostplan?

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-05-03 08:58

Klaus Petersen (ng@spectual.ra.bnaa.dk) skrev:

> Og hvad koster det så at få en diætist til at lave en kostplan?

Så vidt jeg husker kostede det omkring 700 kroner.

Henriette Døssing