Proteiner
Fra : SaB

Dato : 09-05-03 22:09

Jeg er en ung knægt på 21 der styrketræner tungt....
Derfor spiser jeg selvfølgelig diverse kosttilskud og kreatin. Men jeg er
ikke desto mindre nervøs for hvorvidt jeg indtager nok protein, og ville
gerne spørge om der er nogen der har kendskab til en hjemmeside med info om
proteinrig mad????

I behøver ikke sige mejeriprodukter, magert kød osv, for det ved jeg godt i
forvejen.

Mvh - Mads

Fra : Kim Grandjean

Dato : 09-05-03 22:40

"SaB" <s022310@student.dtu.dk> wrote

> [...]
> gerne spørge om der er nogen der har kendskab til en hjemmeside med info om

www.madprocenter.dk kan du finde proteinindholdet i hvad du måtte være
interesseret i.
Men ellers behøver du ikke andre links end:

www.motion-online.dk og www.getbig.dk

> I behøver ikke sige mejeriprodukter, magert kød osv, for det ved jeg godt i
forvejen.
Tun, Tofu, Proteinpulver..

Venligst
Kim

Fra : Nanna

Dato : 12-05-03 14:42

"SaB" <s022310@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke desto mindre nervøs for hvorvidt jeg indtager nok protein, og ville
> gerne spørge om der er nogen der har kendskab til en hjemmeside med info

http://www.kalorietabel.dk kan du se hvad stort set al mad indeholder af
vitaminer, kulhydrat, protein o.s.v.

Nanna