Link til et godt indlæg om fedttab
Fra : Kim Grandjean

Dato : 08-05-03 15:59

Hej med jer

Nej, der er ikke noget spam involveret, og du kan ikke blive slank på 14 dage
ved at følge linket.
Jeg vil blot lede jeres opmærksomhed hen på et indlæg i debatten på
motion-online.
Klik på følgende link:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?act=ST&f=11&t=7536&st=0

og scroll ned til bidraget fra Litopsi. Jeg tror ikke der er nogen som ikke kan
få noget ud af det. Det ramte i hvert fald mig...

Venligst
Kim

Fra : Ninett Green

Dato : 09-05-03 09:49

"Kim Grandjean" <coolion@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
scroll ned til bidraget fra Litopsi. Jeg tror ikke der er nogen som ikke kan
> få noget ud af det. Det ramte i hvert fald mig...

Nu ved jeg jo ikke, hvordan det ramte dig, men jeg personligt synes det er
de mest uforskammede og nedgørende udtalelser Litopsi kommer med der.
Hvem siger for resten at ALLE har adgang til en pc. eller kan bruge den? Der
findes faktisk stadig nogen, der slet ikke har lyst til mediet!
Så længe producenterne kan reklamere på den måde, de gør, vil der stadig
være "ofre" for forblindelsen. OG der kommer stadig nye og flere tykke
mennesker, der alle - som vi - selv må arbejde sig frem til erkendelsen om
at slankekure feder! At det i al sin enkelthed handler om at forbruge mere
energi end den man indtager.

Men vi er nødt til at lære af egne erfaringer, og det er her producenterne
"gør vold" på os, i denne erfarings epoke, før vi bliver afklaret med,
hvordan vi vil gribe det an, og hvad der er det rigtige for netop den
enkelte.

Nedgørende og hånlige bemærkninger som den fra Litopsi, fremmer ikke
ligefrem selvværdet, eller...??

Kærligst Ninett
- der rent faktisk deltog i programmet

Fra : Ninett Green

Dato : 09-05-03 09:56

Undskyld, der var jeg godt nok lidt for hurtig på aftrækkeren, det var
indlægget skrevet af Cillius, jeg faldt i svime over, tilgiv?
Kærligst Ninett

Fra : Mimi

Dato : 09-05-03 10:12

Ninett wrote:
> [...]
Der
> findes faktisk stadig nogen, der slet ikke har lyst til mediet!
Hej Ninett,
Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er du refererer til. Ellers læser jeg bare
det forkerte indlæg fra Litopsi, der bl.a. skriver "For mit eget vedkommende
tog det mig et par år at opdage at de 20 kg vægten viste mere end den
plejede ikke var pga. at jeg altså havde cowboybukser på/at jeg altså havde
drukket ½ liter vand lige inden. . ."

Det er da sjovt, og beskriver en slags fornægtelse, jeg i hvert fald
udmærket kan genkende. Hvad er det konkret, der støder dig?
Og hvad mener du med dine kommentarer vedr. folks brug af PC eller manglen
på samme? Det kan jeg ikke rigtig se, Litopsi skriver noget om. . .?
Undskyld, men jeg forstår bare ikke helt dit indlæg.
Mvh Mimi