E-Mail
webnoob 5265
Outlook. Hvor er send svar i samme format.~
Fra : Madsen

Dato : 26-03-01 14:52

Hej,

I Outlook Express er der en funktion der hedder noget med
"Send svar i samme format som oprindelig meddelelse"

Hvor pokker er den henne i Outlook 2000?
Jeg vil have det sådan at hvis folk sender til mig i HTML, så
skal Outlook sende i almindelig tekst ved besvarelse. så alt
det HTML-snavs bliver sorteret fra.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Jette Nielsen

Dato : 26-03-01 21:38

"Madsen" skrev:
> [...]
> Jeg vil have det sådan at hvis folk sender til mig i HTML, så
> skal Outlook sende i almindelig tekst ved besvarelse. så alt

Citat fra Microsoft Outlook hjælp:

"Når du besvarer en meddelelse i Microsoft Outlook, formateres svaret som
standard på samme måde som den oprindelige meddelelse. Hvis du f.eks.
besvarer en meddelelse med almindelig tekst, sendes svaret i almindelig
tekst. Du kan dog ændre meddelelsesformatet på dit svar. Placer
indsætningspunktet i meddelelsesteksten, klik på menuen Formater og klik på
navnet på et meddelelsesformat."

Det ser derfor ud til at du skal ændre formatet manuelt hver gang du svarer
på en mail i HTML format vha. Formater/Almindelig tekst (menu i selve
svar-vinduet)

--
Jette Nielsen
http://www.webtip.dk

Fra : Madsen

Dato : 26-03-01 21:48

"Jette Nielsen" <jette-nielsen@get2net.dk> skrev:

> Det ser derfor ud til at du skal ændre formatet manuelt hver gang du svarer
> på en mail i HTML format vha. Formater/Almindelig tekst (menu i selve
> svar-vinduet)

Ja det er også hvad jeg er kommer frem til i løbet af dagen.
Jeg synes det er åndsvagt og leder stadig efter et sted hvor jeg kan
placere et flueben, så den svarer i almindelig tekst hver gang, men
en sådan knap findes åbenbart ikke. Øv!

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)