Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot S400 (Ixus 400)
Fra : Jens Chr.

Dato : 16-05-03 12:55

Hejsa NG
Jeg overvejer at købe subjekt, med enten 512 eller 1024 mb compact flash
til. Er der nogen der ved hvor mange billeder man kan have ved de to
forskellige størrelser hukommelse, og ved de forskellige opløsninger?

MVH

Jens Chr

Fra : Ole :-\)

Dato : 16-05-03 15:09

Jens Chr skrev
> [...]
> til. Er der nogen der ved hvor mange billeder man kan have ved de to
> forskellige størrelser hukommelse, og ved de forskellige

Flere end du gider at arbejde dig igennem.
De billeder jeg tager fylder under 1 MB pr stk. Hvis dine billeder
løber op på 5 MB så er det 1-200 billeder.

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-05-03 17:13

" Ole " <spam@ads.føj> wrote in message
> [...]
> De billeder jeg tager fylder under 1 MB pr stk. Hvis dine billeder
> løber op på 5 MB så er det 1-200 billeder.

512 MB giver i bedste kvalitet og mindste jpg pakning 376 billeder, 1 GB
giver 752 billeder.

Mon ikke 512 MB er mere end nok?

\MK

Kilde: http://www.digit.no/Tester/canon_ixus_400/ixus400_bildekvalitet.htm

Fra : Jens Chr.

Dato : 16-05-03 20:45

> 512 MB giver i bedste kvalitet og mindste jpg pakning 376 billeder, 1 GB
> giver 752 billeder.
>
> Mon ikke 512 MB er mere end nok?

Jeg siger mange tak for hjælpen, og det blir vist et 512 mb's kort.

MVH
Jens Chr