Detonator drivers.
Fra : HX

Dato : 26-03-01 13:52

Hej alle.

Jeg bruger stadig Detonator ver. 6.35.
Gennem længere tid var det den og ver. 6.31 der var kraftigt anbefalet.
Er der kommet en hurtigere eller mere stabil version siden da?
Jeg efterspørger andres erfaringer om de nye Detonators.
Mit system:
T-Bird 700
256 PC100
Creative Geeforce pro 32 DDR

Mvh.
HX.

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 26-03-01 13:54

HX wrote:

> [...]
> Er der kommet en hurtigere eller mere stabil version siden da?
> Jeg efterspørger andres erfaringer om de nye Detonators.

I forbindelse med Detonator-driverne vil jeg gerne lige spørge hvorfor
der findes ver. 6, ver. 7, ver. 10, ver. 11 ......
Hvad er fidusen med så mange forskellige, og hvilken skal man vælge?
Mit kort er et Hercules Dynamite TNT2 Ultra.

Venligst
Flemming

Fra : jan larsen

Dato : 26-03-01 15:59

Den sidste opdateret driver fra nvidia er ver. 6.50

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Plyf

Dato : 26-03-01 18:20

alle de andre versioner over 6.50 (6.xx 7.xx 10.xx og 11.xx) er beta'er,
virker måske bedre, måske dårligere, måske mere stabile, måske ikke... det
er op til en selv at teste og selv finde ud af hvad der er bedst. men går
der noget galt med beta driverne kan man bare ikke skylde skylden på nvidia.