Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
online køb af kameraer- hvor?
Fra : Jeppe Møller

Dato : 11-05-03 16:57

Jeg er på udkig efter et nyt spejlreflekskamera, da mit gamle Ricoh xr-s
ikke længere opfylder mine behov.

Jeg har været rundt og kigge hos adskillige fotohandlere for at finde et
billigt sted at investere- og så kom jeg til at tænke på nettet.
Er der nogen der kender adresser til (gerne danske) sider hvor man kan søge
og finde de billigste kamerapriser (lignende edbpriser.dk) ?
Jeg har i øjeblikket kig på et Canon EOS 300v

'ser frem til hjælp
mvh
/JeppeM

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 11-05-03 22:35

Hej Jeppe

> Er der nogen der kender adresser til (gerne danske) sider hvor man kan
søge

Det eneste jeg kan komme på er kelkoo.dk

Men hvorvidt deres prissammenligninger holder er jeg nu lidt skeptisk
overfor.

Prøv evt. www.guenstiger.de som er en tysk prisammenligningsside.

Ellers er der jo også www.scandinavianphoto.se

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej gennem prisjunglen.

Mvh Sune

Fra : Lars [8210]

Dato : 12-05-03 18:50

Jeppe Møller wrote:
> [...]
> kan søge og finde de billigste kamerapriser (lignende
edbpriser.dk) ?
> Jeg har i øjeblikket kig på et Canon EOS 300v

hej Jeppe

Se undersiden "indkøb og prissammenligning" på min
hjemmeside....der er alle de prissøgemaskiner jeg har
fundet...

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 12-05-03 19:21

Tak for de gode link- i har givet mig meget at gå videre med!
mvh
/JeppeM