Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indkøbs steder i udlandet?
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 03-05-03 22:00

Hvad er der af muligheder for indkøb af udstyr i udlandet - fra danmark
af?
Sidder og kigger på Canon 10D kameraet, men 15.995 kr må kunne gøres
billigere - håber at havde penge til det om ikke alt for lang tid, så er
begyndt at kigge mit lidt rundt, men tænkte at der måtte være penge at
spare steder som Tyskland eller måske England.

--
Kenneth Olsen      kenneth@olsen.dk

"There are 10 types of people in the world... those who understand
binary and those who don't."

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 03-05-03 23:43

www.shopman.dk

Jan
www.webfirmaet.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 04-05-03 08:35

Kenneth Olsen wrote:
> [...]
> er begyndt at kigge mit lidt rundt, men tænkte at der
måtte være
> penge at spare steder som Tyskland eller måske England.

Hej
Prøv at kikke her

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp

http://geizhals.cc/

http://sconner.wifo.uni-mannheim.de/preisvergleich/index.jsp

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 05-05-03 17:24

Lars [8210] skrev:

> udlandet - fra
> [...]

Hm...
Det er jo faktisk samme pris som i Danmark, gik og trode at det var
billigere at købe sådan ting på den anden side af grænsen...

Fra : max

Dato : 05-05-03 17:47

> [...]
> Det er jo faktisk samme pris som i Danmark, gik og trode at det var
> billigere at købe sådan ting på den anden side af grænsen...

15% er da også en slags penge........-max-)