Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zoombrowser 4.1 "transfer all" ?
Fra : Michael Holm

Dato : 03-05-03 13:03

Hvordan dælen får jeg zoombrowser 4.1 (Canon 10D) til at overføre alle
billeder uden at jeg skal vælge hverenkelt? - Når mit 1GB CF kort kommer
bliver det godt nok træls at overføre billeder.

--Michael

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 03-05-03 13:08

On Sat, 3 May 2003 14:02:49 +0200, "Michael Holm"
<Michael@Holm.org> wrote:

> [...]
>billeder uden at jeg skal vælge hverenkelt? - Når mit 1GB CF kort kommer
>bliver det godt nok træls at overføre billeder.

Er det ikke som normalt, det er det da hos mig, at markere dem.
klik på det første-hold shifttasten nede og klik på det sidste
mvh Ebbe

Fra : Michael Holm

Dato : 03-05-03 13:23

Det skulle men tro, men så vælger den bare det første og det sidste billede.
Der er ingengang en pull-down med "Select all" og Ctrl+A virker heller ikke.
--M

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-05-03 13:24

Jeg kan da bare klikke på "Select" og så trykke på "Select all" eller
"Select new".
Jeg gør det i det "CameraWindow" der kommer frem efter jeg har tilsluttet
mit kamera og tændt det. Jeg ved ikke om denne menu automatisk kommer frem
når du tilslutter dit Canon 10D, men det gør det når jeg tilslutter mit A70.

Mvh.
Jens

Fra : Michael Holm

Dato : 03-05-03 13:58

Det gjorde min tidligere version af Zoombrowser også, men den nye version
4.1, som kommer med et 10D gør ikke.

--Michael

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-03 10:50

Michael Holm wrote:
> [...]
> billeder uden at jeg skal vælge hverenkelt? - Når mit 1GB CF kort
> kommer bliver det godt nok træls at overføre billeder.

undskyld jeg måske provokerer, men hvorfor bruger du ikke bare stifinderen i
windows til at overføre billederne med? Det er 10x hurtigere.
Har du windows xp? Så skulle du kunne se dit kamera som et drev i
stifinderen så snart du har sat det til USB.
Jeg brugte selv Zoombrowser de første 3 dage, men gav hurtigt op.

Mvh
Peter

Fra : Michael Holm

Dato : 04-05-03 11:55

Aha - det havde jeg ikke set. Tak.

--Michael

Fra : rAnders

Dato : 27-06-03 10:38

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stifinderen så snart du har sat det til USB.
> Jeg brugte selv Zoombrowser de første 3 dage, men gav hurtigt op.

Jeg brugte også kun zoombrowser de første par gange, nu bruger jeg guiden
til scanner/kamera. Det hurtigere og nemmere.

rAnders.

Fra : Flare

Dato : 27-06-03 12:23

> Jeg brugte også kun zoombrowser de første par gange, nu bruger jeg guiden
> til scanner/kamera. Det hurtigere og nemmere.

Ellers kan Downloader også være en mulighed. Det er perfekt efter min
mening.

http://www.breezesys.com/products.html

Mvh
Anders