OWL
Fra : oz1hdl

Dato : 26-03-01 11:54

Hej

Jeg har fået koden til et lille "disk-kopi" program skevet i Borland c++ -
kan jeg bruge min MS-C++ eller skal det være f.ex. den gratis Borland c++
5,5 ??
Der står i koden at der skal buges nogle filer af navnet .H og regner med
det er OWLer - hvor kan jeg findet dem evt på nettet?? eller er det et
program man skal købe?? filerne er:
#include<owl\framewin.h>
#include<owl\applicat.h>
#include<owl\dialog.h>
#include<stdlib.h>
#include<stdio.h>
#include<owl\static.h>
#include<owl\gauge.h>
(Jeg har pakken fra MS der hedder Visual Studio 6.0)

Mvh Gert

Fra : Mogens Hansen

Dato : 26-03-01 12:24

Hej Gert,

"oz1hdl" <Bruger@firma.dk> wrote in message
> [...]
> kan jeg bruge min MS-C++ eller skal det være f.ex. den gratis Borland c++

Du har en change med Visual Studio 6 og OWLNext - se
http://www.geocities.com/SiliconValley/Campus/5642/owlnext.html

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : oz1hdl

Dato : 26-03-01 13:10

> Du har en change med Visual Studio 6 og OWLNext - se
> http://www.geocities.com/SiliconValley/Campus/5642/owlnext.html
> Venlig hilsen
> Mogens Hansen
Hej - Jeg kan ikke finde noget der der hedder noget med *.H !??
Er der nogen der evt kan maile dem til mig??
Men de må da findes et sted....
Mvh Gert
gel@skpower.dk

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-03-01 15:56

On Mon, 26 Mar 2001 12:54:13 +0200, "oz1hdl" <Bruger@firma.dk> wrote:

> [...]
>Der står i koden at der skal buges nogle filer af navnet .H og regner med
>det er OWLer - hvor kan jeg findet dem evt på nettet?? eller er det et

Du kan downloade gamle versioner af Borland C++ på
community.borland.com Her følger disse filer med.

Fra : oz1hdl

Dato : 27-03-01 07:36

> Du kan downloade gamle versioner af Borland C++ på
> community.borland.com Her følger disse filer med.
Hej - Jeg kan kun finde ver 5,5 og den har ikke de efterlyste filer. Hvis du
har tid/lyst kan så ik´ give mig hele stien til de gamle programmer??
Mvh Gert

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-03-01 14:48

On Tue, 27 Mar 2001 08:36:18 +0200, "oz1hdl" <Bruger@firma.dk> wrote:

>Hej - Jeg kan kun finde ver 5,5 og den har ikke de efterlyste filer. Hvis du
>har tid/lyst kan så ik´ give mig hele stien til de gamle programmer??
>Mvh Gert

Desværre jeg har taget fejl. Der ligger kun Borland C++ 5.5 og Turbo
C++ 1. Ingen af dem ar filerne. Jeg mente dog at man kunne downloade
dem. Mystisk. Ellers kan du måske få adgang til Borland C++ Builder
pro eller enterprise. Der følger OWL filerne også med. Jeg er ikke
sikker på om de følger med i sandard udgaven, men hvis du har en
ordenlig forbindelse kunne du prøve at downloade deres trail version.

Fra : oz1hdl

Dato : 28-03-01 07:57

> [...]
> sikker på om de følger med i sandard udgaven, men hvis du har en
> ordenlig forbindelse kunne du prøve at downloade deres trail version.

Det har jeg prøvet, uden held, jeg har en fast 2Mbit forbindelse.
Har du et link til et sted på nettet hvor det kan hentes??
Eller kan du maile dem til mig??
Mvh Gert