Cube 450 Mhz god nok til OS X?
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-03-01 22:29

Hejsa,

Efter at have været til Mac OS X seminar i lørdags må jeg indrømme, at
trangen til at købe en ny Mac er vokset betydeligt.

En iMac er udelukket, da jeg ikke kan leve med en lille skærm og så har
den "kun" G3 processor.

De store G4-towers er for dyre, ihvertfald som nye, så det duer heller
ikke.

Tilbage er der Cuben, som i øjeblikket kan fås for kr. 9.999,- ekskl.
moms. DET må da være den perfekte maskine for mig... eller hva'?

Er en Cube med f.eks. 320 MB RAM god til at køre Mac OS X? Mit krav er,
at det skal køre rigtigt godt. Ikke noget med hakkeri og sløv
performance pga. alt det nye lir i Mac OS X; det er jo en del af det
fede. Mac OS X er vist temmeligt meget optimeret til G4-processoren, så
det vil nok være dumt at invistere i en brugt B/W G3 og den vil jo
heller ikke rigtigt være hurtigere end Cuben.

Hvad siger "alle" I der har prøvet Mac OS X? Min egen Mac kan hverken
køre Mac OS X PB eller den færdige udgave, så jeg har kun prøvet det i 5
min. på en vens Titatium PB 400 Mhz (der kører det fint).

--
René

Fra : MacMac

Dato : 25-03-01 23:07

I brevet "1equm8k.13uxaoa13n460wN%rfn@altavista.net" skrev René Frej Nielsen
(rfn@altavista.net) den 25/03/01 23:28:

> Tilbage er der Cuben, som i øjeblikket kan fås for kr. 9.999,- ekskl.
> moms.

Hvor finder man den til den pris? (slurp

- Morten

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 25-03-01 23:27

MacMac <nospam@nospam.com> wrote:

> I brevet "1equm8k.13uxaoa13n460wN%rfn@altavista.net" skrev René Frej Nielsen
> (rfn@altavista.net) den 25/03/01 23:28:

> Hvor finder man den til den pris? (slurp

Det vil jeg næsten ikke sige... så er der bare ikke flere tilbage til
mig!

www.ecommit.dk

--
René