OT: Matrix (1) på DVD
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-05-03 16:29

Jeg er alene hjeme for første gang i laaang tid. Har puklet hele dagen
(RUC-arbejde), og glæder mig til at koble 100 pct. ud i aften. Det
have jeg tænkt mig skulle ske ved et gensyn med "Matrix" på DVD, men
nej. Den er fanme ikke til at få fat på. Har forsøgt Playtime og
Blockbuster oet et antal filialer på Nørrebro, men ingen af dem har
den - hverken til køb eller leje.

Nogen der har et bud på, hvor jeg kan få filmen fra? Jeg er parat til
at købe den.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-05-03 17:58

On Sat, 17 May 2003 17:29:05 +0200, Janus Sandsgaard wrote:

> Nogen der har et bud på, hvor jeg kan få filmen fra?

Den nærmeste større tankstation?
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-05-03 18:31

"Martin Edlich" <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Den nærmeste større tankstation?

"Axl Musik" på hovedbanen. Done!

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-05-03 22:30

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> "Axl Musik" på hovedbanen. Done!

Hvad måtte du give ? Jeg var også på jagt idag i TP men uden held.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-05-03 23:00

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Hvad måtte du give ? Jeg var også på jagt idag i TP men uden held.

Husker ej, men vist ca. 220 kr.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Peter Ursin

Dato : 18-05-03 16:04

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> wrote in message

> Husker ej, men vist ca. 220 kr.
>
> -j

Du kan også vente til mandag, hvor den bliver sendt på TvDanmark.

mvh
Peter Ursin

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-05-03 16:48

"Peter Ursin" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> writes:

> Du kan også vente til mandag, hvor den bliver sendt på TvDanmark.

Nej.

-j

--
http://janus.dk