Safari 1 Beta 2 (v74) er ude
Fra : Per Madsen

Dato : 15-05-03 23:05

http://www.macupdate.com/info.php/id/10460

...hvis det skulle have interesse

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-05-03 23:28

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> http://www.macupdate.com/info.php/id/10460
>
> ..hvis det skulle have interesse

Yes, og den forbedrer SSL.

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk
ftp://home.blangstrup.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 16-05-03 00:29

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> > http://www.macupdate.com/info.php/id/10460
> >
> > ..hvis det skulle have interesse
>
> Yes, og den forbedrer SSL.

Hvad er det for noget?
Er det her hovedsageligt en sikkerhedsopd.? Jeg har hørt noget om et hul
i Safari....
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 16-05-03 00:31

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Yes, og den forbedrer SSL.

Man kan også bare tænde sin software update
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 16-05-03 12:17

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> http://www.macupdate.com/info.php/id/10460
>
> ..hvis det skulle have interesse

Min Jyske Netbank giver stadig knuder med enkelte nøglekortnumre... :(

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/

Government is force - taxes are blackmail.

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 16-05-03 15:05

Peter_Perlsø wrote:

> Min Jyske Netbank giver stadig knuder med enkelte nøglekortnumre... :(

Strange

Jeg har ingen problemer med hverken Safari, Mozilla eller Camino (jeg bruger
de nyeste build).

Mon ikke du skal have et nyt nøglekort fra Macbank

/Ulrich

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 16-05-03 19:07

Ulrich Oswald <Ulrich@telia.com> wrote:

> Strange
>
> Jeg har ingen problemer med hverken Safari, Mozilla eller Camino (jeg bruger
> de nyeste build).

Lyder mystisk. Jeg har heller ingen problemer med Safari og Jyske.

Kan dog ikke huske om ikke Jyske bruger hhtps (kan ikke få forbindelse
lige nu og tjekke(skæbnens ironi)), og om der var problemer med dét, før
Safari v73?

--
Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : Peter Perlsø

Dato : 16-05-03 19:36

Henrik Rasmussen <henrikrxx@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan dog ikke huske om ikke Jyske bruger hhtps (kan ikke få forbindelse
> lige nu og tjekke(skæbnens ironi)), og om der var problemer med dét, før

jeg fik JNB til at virke med v72, men engang imellem, ved visse
nøglekortnumre, lukker den mig ikke ind. Jeg kan taste nummeret flere
gange, men jeg kommer tilbage til autorisationsskærmen.

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 16-05-03 22:42

Peter_Perlsø wrote:

> jeg fik JNB til at virke med v72, men engang imellem, ved visse
> nøglekortnumre, lukker den mig ikke ind. Jeg kan taste nummeret flere
> gange, men jeg kommer tilbage til autorisationsskærmen.

Jeg har lige tjekket endnu en gang - ikke nogen problemer her - at der gerne
måtte stå lidt mere på kontoen kan jeg hverken gøre Safari eller Jyske
Netbank ansvarlig for

/Ulrich