Spil der kan køre på iMac 500 DV SE
Fra : Per Madsen

Dato : 15-05-03 17:24

Er der nogen der kan fortælle mig hvilke spil, jeg vil kunne køre på min
iMac DV SE (640 mb ram + 10.2.6). Jeg tænker på Quake, UT osv....

Takker

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 15-05-03 21:44

Per Madsen wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig hvilke spil, jeg vil kunne køre på min
>iMac DV SE (640 mb ram + 10.2.6). Jeg tænker på Quake, UT osv....
>
>Takker

Unreal har jeg kørt på iMac 400 uden problener

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Per Madsen

Dato : 15-05-03 22:36

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Unreal har jeg kørt på iMac 400 uden problener

I OS X eller classic?
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 15-05-03 22:54

Per Madsen wrote:

>I OS X eller classic?

Classic / ren 9x

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Per Madsen

Dato : 16-05-03 00:29

> Classic / ren 9x

OK,- tak til jer begge!
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 15-05-03 23:12

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke spil, jeg vil kunne køre på min
> iMac DV SE (640 mb ram + 10.2.6). Jeg tænker på Quake, UT osv....

Quake 3
Tony Hawk Pro Skater 2

--
vh Jesper
jmfink (at) mac.com

Fra : Peter Perlsø

Dato : 16-05-03 12:17

> [...]

> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke spil, jeg vil kunne køre på min
> iMac DV SE (640 mb ram + 10.2.6). Jeg tænker på Quake, UT osv....

Begge kører fint.

Marathon serien ligeså.

Deus Ex går lige an.

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/

Government is force - taxes are blackmail.

Fra : Jakob

Dato : 16-05-03 15:36

In article <1fv0iz2.6uarece2nlq4N%permandREMOVETHIS@cool.dk>,
permandREMOVETHIS@cool.dk says...
> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke spil, jeg vil kunne køre på min
> iMac DV SE (640 mb ram + 10.2.6). Jeg tænker på Quake, UT osv....

tror du ikke at du skulle få investeret i den pc Per, MASSER af spil

Hygge

Jakob

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 16-05-03 17:44

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke spil, jeg vil kunne køre på min
> iMac DV SE (640 mb ram + 10.2.6). Jeg tænker på Quake, UT osv....

Der findes en Playstation Emudulator (både PS 1 og 2) til Mac. Jeg ved
ikke hvordan performance på en iMac DV er, men udvalget af Playstation
spil er større end stort.
Emudulatoren fås kun via peer-2-peer.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-05-03 18:46

Sebastian Loeck <thorfinn@forum.dk> wrote:

> Der findes en Playstation Emudulator (både PS 1 og 2) til Mac. Jeg ved
> ikke hvordan performance på en iMac DV er, men udvalget af Playstation
> [...]

Og en PS2 koster ingenting. Køb en hvis du vil spille, det eneste Mac er
virkelig bagud med (udover hastighed) er spil.

--
David Blangstrup
http://david.blangstrup.dk