HUSK!
Fra : Peter Perlsø, 3000

Dato : 08-05-03 15:58

MacWorkshop med MacMusic på lørdag.

Herlev.

www.macbruger.dk

--
- Peter +45 5192 3981

Samfundsnasser, liberalt svin, nyracist, blasfemist
og psykisk syg. Det går godt, hva' ?

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 09-05-03 12:54

Peter Perlsø, 3000 <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> MacWorkshop med MacMusic på lørdag.
>
> Herlev.
>
> www.macbruger.dk

Hvordan finder jeg lettest til Gammelgaard i Herlev når jeg tager toget
fra Kolding til KBH H? Er det lettest med S-toget eller med bus? Og
hvordan finder jeg de rigtige linjer?
Nogen der vil bidrage med en særdeles udførlig rute-beskrivelse?

--
vh Jesper
jmfink (at) mac.com

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-03 13:39

Jesper Møller-Fink <heltvildfalsk@adresse.com> wrote:

> [...]
> hvordan finder jeg de rigtige linjer?
> Nogen der vil bidrage med en særdeles udførlig rute-beskrivelse?

Hej Jesper......

Jeg har sendt dig en mail......

Mvh
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-05-03 13:44

> [...]

> hvordan finder jeg de rigtige linjer?
> Nogen der vil bidrage med en særdeles udførlig rute-beskrivelse?

Cool - besøg fra Sønderjylland.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-05-03 14:04

jesper@gylling.net ([2900] jesper haaber gylling) writes:
>Cool - besøg fra Sønderjylland.
HmHmHmmmm
Kolding er altså ikke Sønderjylland. Denne smukke, udmærkede by ligger
nord for Kongeåen.
Faktisk er der en tendens til at koldinggensere betragter sønderjyder som
en slags fladlandstyrolere
Og nej, jeg bor ikke selv i Kolding!

Frank Løkkegaard

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-05-03 14:22

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> nord for Kongeåen.
> Faktisk er der en tendens til at koldinggensere betragter sønderjyder som

Det ved jeg godt, men jeg mener bestemt at Møller-Fink er fra
Sønderjylland.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-05-03 14:31

jesper@gylling.net ([2900] jesper haaber gylling) writes:
>Det ved jeg godt, men jeg mener bestemt at Møller-Fink er fra
>Sønderjylland.
Ok, alt forladt

Frank Løkkegaard