Hvordan får man "file created" datoen i Wi~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-05-03 16:44

Jeg har lavet et script der bruger "DSOleFile.PropertyReader" til at hive
en masse properties ud af word, excel og Powerpoint filer med PHP igennem
ovenstående COM objekt.

Jeg mangler dog lige at finde datoen filen blev oprettet, og da jeg ingen
dokumentation har til COM objektet, så har jeg ikke kunnet finde denne
information i den, ej heller har jeg kunnet finde en funktion i PHP der gav
mig denne oplysning.

filemtime giver mig modified datoen. Men hvordan får jeg fat på den dato
filen blev oprettet i første omgang?

Jeg har læst om filectime,fileatime samt stat og lstat, men det er kun
datoer for hvornår filen er blevet ændret og ikke den dato der indikerer
hvornår filen blev oprettet.

Håber i kan hjælpe mig

Med venlig hilsen, og på forhånd tak
Flemming