Fasttemplate - include php i template vari~
Fra : LM

Dato : 08-05-03 22:19

Jeg har leget lidt med FastTemplate, men har et generelt problem:

Jeg vil gerne have includeret en fil som indhold i denne template... F.eks.
en gæstebog. Kan jeg ikke det på nogen måde?

Mvh LM

html_skelet.tpl:
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>{TITEL}</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
{INDHOLD}
</BODY>
</HTML>

test.php:
<?php
include "class.FastTemplate.php";

$tpl = new FastTemplate(".");
$tpl->define(array("toplevel" => "html_skelet.tpl"));

$tpl->assign("TITEL", "Min egen skabelon");

$tpl->parse("INDHOLD", "En eller anden include fil med php...");
$tpl->parse("MAIN", "toplevel");

$tpl->FastPrint();
?>

Fra : Kim Emax

Dato : 09-05-03 09:22

LM wrote:
> Jeg har leget lidt med FastTemplate, men har et generelt problem:

Kan du ikke også lege med dit ur? Klokken er nu 10.21, men dit indlæg er
dateret til 11.18 - lidt irriterende...

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : LM

Dato : 11-05-03 23:59

Fordi jeg skrev den om formiddagen, men da jeg har 56k, har jeg først fået
den sendt senere... Sorry.

Fra : Kim Emax

Dato : 12-05-03 12:13

LM wrote:

> Fordi jeg skrev den om formiddagen, men da jeg har 56k, har jeg først
> fået den sendt senere... Sorry.

Det må dælme være et hurtigt 56K modem, hvis det kan sende mails 3 timer ind
i fremtiden

Fra : LM

Dato : 12-05-03 19:34

Den er sendt 23.18, d. 8 - og ikke 11.18, d. 9... mit ur passer fint.

Fra : Kim Emax

Dato : 12-05-03 19:42

"LM" <lars.mikkelsenNOSPAM@12move.dk> wrote

> Den er sendt 23.18, d. 8 - og ikke 11.18, d. 9... mit ur passer fint.

ahhh... havde jeg ikke luret, sorry

Kim

Fra : LM

Dato : 12-05-03 19:58