Ekstra parallel port.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 15-05-03 12:55

Hej.

Jeg har et Netcom PCI Kulti I/O Single parrallel port kort.

Det vil jeg gerne have i min XP. Xp finder det også, men kan ikke
finde den software, der hører dertil fra XD cd'en.

Jeg har en diskette, og det dur slet ikke. Der er softwaren sikkert
for gammel.

Hvad kan jeg gøre ?.

Med venlig hilsen
Erik Jakobsen
eja@urbakken.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-05-03 14:46

Erik Jakobsen skrev :
> [...]
> finde den software, der hører dertil fra XD cd'en.
>
> Jeg har en diskette, og det dur slet ikke. Der er softwaren sikkert

Hmm! Jeg havde en af ukendt mærke, den krævede ingen software - den virkede
bare (købt hos DataCentrum for mange år siden), men den skulle jumpes til en
IRQ (fx nr 7) og en I/O adresse, og disse skulle reserveres til NON
plug'n'play enheder i bios.
Se om ikke du kan gøre noget tilsvarrende.

XP tildelte så ting til IRQ'en alligevel, men det betød ikke noget.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 16-05-03 08:13

> [...]
>plug'n'play enheder i bios.
>Se om ikke du kan gøre noget tilsvarrende.

Desværre er det et jumperless kort

>XP tildelte så ting til IRQ'en alligevel, men det betød ikke noget.

Ok.

Med venlig hilsen
Erik Jakobsen
eja@urbakken.dk