Hvordan sporer man en IP-adresse..?
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-05-03 17:31

Hvordan sporer man en IP-adresse..?

Altså, hvis man ikke nødvendigvis vil kontakte vedkommendes udbyder..?

--
Venligst Jan Nielsen

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 14-05-03 17:44

Jan W Nielsen wrote:

> Hvordan sporer man en IP-adresse..?
>
> Altså, hvis man ikke nødvendigvis vil kontakte vedkommendes udbyder..?

Hvis du vil have adressen har du ikke andre muligheder end at gå til
udbyderen (som sikkert kun vil give den til politiet). Hvis du er tilfreds
med centralen kan du se om ikke du kan få noget fornuftigt ud at
hostmasken. Hvis reverse dns er ændret kan du gå ind på dk-hostmaster.dk og
se info for registranten.

/Esben

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 14-05-03 17:57

Esben Skov Pedersen wrote:

> [...]
> ud at hostmasken. Hvis reverse dns er ændret kan du gå ind på
> dk-hostmaster.dk og se info for registranten.

Tak - Jeg ved ikke, om jeg forstod alt det, du skrev, men jeg prøvede et
kikke forbi dkhostmaster - dog uden at der kom noget op der.

Vedkommende er abb. hos WOL.

--
Venligst Jan W Nielsen, Århus
Vectra / 186Nm

Fra : Søren Blom

Dato : 14-05-03 18:17

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev

> Tak - Jeg ved ikke, om jeg forstod alt det, du skrev, men jeg prøvede
et
> kikke forbi dkhostmaster - dog uden at der kom noget op der.
>
> Vedkommende er abb. hos WOL.

Du kan ikke komme længere end den indfo uden at henvende dig til WOL nu, du
må/skal dog ikke forvente at WOL eller andre udbydere bil udlevere hvilken
kunde der er knyttet til en bestemt IP adresse uden en dommerkendelse.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk