Samsung ram
Fra : Dan

Dato : 13-05-03 18:58

Hej
Er der nogen ulemper ved at sætte en klods Samsung 256 MB ddr ram
model M368L3313DTL-CB3 sammen med en klods Samsung 256 MB model
M368L3223DTL-CB3 ?

/ Dan

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-05-03 20:48

"Dan" <xxx@mail.dk> skrev

> Er der nogen ulemper ved at sætte en klods Samsung 256 MB ddr ram
> model M368L3313DTL-CB3 sammen med en klods Samsung 256 MB model
> M368L3223DTL-CB3 ?

Næh - kun hvis det ikke virker

mvh
Peter

Fra : Dan

Dato : 14-05-03 08:49

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message
> "Dan" <xxx@mail.dk> skrev

> Næh - kun hvis det ikke virker
>
> mvh
> Peter
> --------
Ok , det er bare fordi jeg har bestilt en M368L3313DTL-CB3 hos
http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=M368L3313DTL og fået leveret
en M368L3223DTL-CB3 , men hvis det ikke gør den store forskel beholder jeg
den bare ,selvom det er lidt plat af dem ,at skrive det er en slags type og
det så i virkeligheden ikke passer.

/ Dan

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-05-03 15:10

> [...]
jeg
> den bare ,selvom det er lidt plat af dem ,at skrive det er en slags

Enig, men jeg tror godt du kan regne med at det virker. Inkompatibilitet
mellem forskellige typer ram-moduler er heldigvis ikke noget, som
optræder så ofte længere - i modsætning til de gamle EDO-ram dage

mvh
Peter