USB Front til HQ8 kabinet
Fra : Jens Jensen

Dato : 13-05-03 09:44

Nogle der ved om der kan isættes et USB-Front modul i HQ8 og hvor man
således evt. får fat i et sådanne der passer.

/Jensen

Fra : Leony

Dato : 13-05-03 13:03

"Jens Jensen" <cow-one@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der ved om der kan isættes et USB-Front modul i HQ8 og hvor man
> således evt. får fat i et sådanne der passer.

Man kan købe løse moduler som passer i 3½" eller 51/4" båse i de fleste
forretninger.
Thansen.dk har en sådan.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-05-03 15:01

Dumt spørgsmål - men hvad menes der med dette hos T.Hansen:

Kræver ledig drev plads og udvendig USB host.

Udvendig host??

/Jensen.

Fra : Leony

Dato : 14-05-03 12:30

> Kræver ledig drev plads og udvendig USB host.
> Udvendig host??

Vil umiddelbart mene at der menes et stik.

Fra : MaRk

Dato : 13-05-03 13:12

Kig hos www.bj-trading.dk

Fra : Jens Jensen