Defekt Harddisk ???
Fra : Lars M

Dato : 13-05-03 18:33

Hej
Min Maxtor 80 GB harddisk giver problemer.

Efter installation af ny CPU 2400+ samt opdatering af bios på K7SA5
motherboard, kom der rigtig mange bad sektors. Scandisk kunne ikke klare
problemet (kørte hele natten). Formatering heller ikke (kunne slette data
ikke formatere). Jeg benyttede derefter Fdisk fra win 98, slettede primær
part... Nu vil systemet ikke ikke gendanne primær part.. der startes hele
tiden forfra med "chekker drev intrigitet" 0-100 % og så forfra. Hvad gør
jeg ?. Smider den ud eller ....

Fra : Jonny Jensen

Dato : 12-05-03 20:49

Ja tak, SÅ stopper du :D

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-05-03 21:01

"Lars M" <moesg@hotmail.com> wrote in message
> Hej
> Min Maxtor 80 GB harddisk giver problemer.

Mon ikke også din lyst til at sende 3 identiske indlæg, og et defekt ur
giver dig problemer?