Minolta printer problem
Fra : Peter

Dato : 11-05-03 14:31

Hej

Er der en eller anden i NG som (også) har en Minolta PagePro 6 L og som har
fået
det til at fungere i XP

Jeg har været henne på Minolta/QMS' hjemmeside
http://www.qms.com/support/current_printers/win_xp.html#pw6l og der stod at
man skulle anvende en XP-driver som egentlig er til Minolta PagePro 1100

Jeg har installeret driveren og prøvet at printe ud. Funktionen "går i
gang", papiret kommer igennem printeren . men der er ikke noget på
papiret!!! - Hvad er der galt?

Jeg skal måske hellere prøve XP driverne fra Windows istedet for?

m.v.h. - Peter Toft

Alletiders Morgenmusik.
Danmarks største repertoire!
Rød løber og flag medbringes!
www.morgenmusikken.dk
kontakt@morgenmusikken.dk

Fra : A. K.

Dato : 11-05-03 16:28

> Er der en eller anden i NG som (også) har en Minolta PagePro 6 L og som
har
> fået
> det til at fungere i XP

Jeg har samme printer, bøvlede noget med det, jeg fik det også til at køre,
men så er der noget med at papiret skal ligge i midten af bakken i stedet
for over mod styret i venstre side, men jeg syntes ikke det kørte ret godt,
så jeg har printeren stående, og købte en større HP istedet for, og jeg
mener ikke windows har indbyggede drivere til printere til denne printere.

--

Hilsen
A . K. Esbjerg

Fra : Killerbee

Dato : 12-05-03 09:11

Hej

Du skal bruge driveren til Minolta PageWorks/Pro 1100.

Har selv en PagePro 6L og bruger driveren til PageWorks/Pro 1100 og det
virker upåklageligt.

Mvh

Killerbee