Hvad nu?
Fra : Aragorn23

Dato : 08-05-03 21:38

Nu kan man få P4 800fsb HT

Men det der hypertread, der deler cpuen i to, er det noget man skal gå op i
når man kun bruger maskinen til til, og intet andet?

Eller skal jeg bare købe en alm. 533fsb imorgen?

jeg handler kun hos fønikscomputer og xdata. de har de nye cpuer hjemme om
10 dages tid!

Er HT værd at vente på når jeg ikke bruger maskinen til flere ting af
gangen?

--
Mød mig på www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 09-05-03 00:38

Ja, der er forskel i ydelsen, men jo også i pris...

Det kan godt være at du tror du kun laver en ting, men maskinen laver jo
også ting.
Og en simpel ting såsom at brænde en CD, kræver jo både disk-læsning og alt
muligt andet.

Rune

Fra : Aragorn23

Dato : 09-05-03 09:19