Hvad ville i opgradere?
Fra : Das Devil :\)

Dato : 08-05-03 15:47

Hej,

Jeg har en computer, følgende konfirguration:

AMD XP1800+
ECS K7VTA3+
512MB PC2100 DDR (PQI)
GeForce3Ti500 (Creative)
30 + 40 + 60 + 60 gb harddisk (kun sat 30 i da jeg ikke helt har fået de
andre til at virke sammen med)
Onboard lyd.

Jeg vil gerne ha' en lidt mere støjsvag maskine, jeg har 1000-1500 at
opgradere for.

Fyr løs!

Bruger primært min maskine til at høre musik, spille spil og surfe på.
Overvejer også snart at begynde at lave min egen musik.

Fra : Olesen

Dato : 08-05-03 16:11

"Das Devil :)" <0014273m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

> Bruger primært min maskine til at høre musik, spille spil og surfe på.
> Overvejer også snart at begynde at lave min egen musik.

Hvis du skal arbejde i proff musikprogrammer, så er ram + masser
af Mhz vejen frem.

Til spil og det brug du har idag bør du købe en større CPU samt
bedre grafikkort.

Fra : Das Devil :\)

Dato : 08-05-03 19:10

Lige præcis hvad syntes du at jeg skal købe?

Fra : Leony

Dato : 08-05-03 17:21

"Das Devil :)" <0014273m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne ha' en lidt mere støjsvag maskine, jeg har 1000-1500 at
> opgradere for.

news:dk.edb.hardware.stoej er gruppen der omhandler lyddæmpning af
computeren. Hvis du læser lidt i den burde du få masser af ideer.
Hvis du ikke får nogle ideer kan du altid sende en post for at få input
fra andre.

> Bruger primært min maskine til at høre musik, spille spil og surfe på.
> Overvejer også snart at begynde at lave min egen musik.

Ovenstående burde din maskine sagtens kunne klare lidt endnu (forudsat
at det kun foregår på hobbyniveau), derfor tror jeg du vil få mest ud af
at bruge pengene på støjdæmpning (det kan nemlig hurtigt blive dyrt).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-05-03 17:42

In dk.edb.hardware, "Das Devil :\)" <0014273m001@stofanet.dk> <"Das
Devil :\)" <0014273m001@stofanet.dk>> says...
> Overvejer også snart at begynde at lave min egen musik.

Så skal du bruge dine penge på et ordentligt lydkort (ikke Creative).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Das Devil :\)

Dato : 08-05-03 19:09

Et ordentligt grafikkort, ikke creative?

Jamen hvad vil du så forslå?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-05-03 07:19

In dk.edb.hardware, "Das Devil :\)" <0014273m001@stofanet.dk> <"Das
Devil :\)" <0014273m001@stofanet.dk>> says...
> Et ordentligt grafikkort, ikke creative?

Skrev jeg ikke lydkort?

> Jamen hvad vil du så forslå?

Der findes et hav af gode lydkort. Prøv at scanne gruppen igennem - der
spørges ofte til gode lydkort.

Og gider du ikke lige kigge på din citatteknik?