Nogen der ved hvor denne type ram sælges..~
Fra : K.Pac

Dato : 07-05-03 16:49

256 MB PC100 doublesided SD ram 168 pins.

De skal være PC100 samt doublesided for at de kan køre på denne specielle
maskine.

Fra : René Jensen

Dato : 07-05-03 19:10

K.Pac wrote:
> 256 MB PC100 doublesided SD ram 168 pins.
>
> De skal være PC100 samt doublesided for at de kan køre på denne specielle
> maskine.

Prøv evt. at kigge på <http://www.crusial.com/>.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 07-05-03 19:12

Måske www.computerstore.dk !

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-03 19:20

"K.Pac" <given@besked.com> skrev i en meddelelse
> 256 MB PC100 doublesided SD ram 168 pins.
>
> De skal være PC100 samt doublesided for at de kan køre på denne
specielle
> maskine.

Se www.shg.dk de har netop ds ram til "krævende" mobo... Jeg vil mene
du godt kan køre med pc133 ram da disse er bagudkomp.

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 09-05-03 00:46

I dk.marked.privat.edb er der sikkert nogen der har opgraderet ( jeg synes
der er en tendens til at folk opgraderer lidt flittigt) og har sådan nogen
til overs.

Rune