RAM Hjælp
Fra : John Petersen

Dato : 07-05-03 07:57

Hej NG

Jeg sidder men nogle ældre RAM moduler som jeg gerne ville kende størrelsen
på, de er mærket med en hvid mærkat med følgende tekst: SEC
KMM5324004ASW-6, KOREA 9735 H. Jeg håber at nogle kan hjælpe evt. henvise
til et sted på nettet hvor jeg kan få hjælp.

På forhånd tak

John P.

Fra : JSM

Dato : 07-05-03 08:52

"John Petersen" <john-petersen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
henvise
> til et sted på nettet hvor jeg kan få hjælp.

16 Megabyte.
Jeg gik på Google og søgte på SEC KMM5324004ASW-6. Først på Web og så i
Grupper og få sekunder senere var svaret der.
Se http://shor.ter.dk/247081524

mvh
Jesper