Logitech Marble Mouse
Fra : Jimmy

Dato : 06-05-03 19:01

Hej

Hvor kan jeg få den *hvide* Logitech Marble Mouse?

De 10 første på edbpriser, der annoncerer med at have den, har den kun i
sølv

Nogen der kender et sted?

Mvh
Jimmy

Fra : Stig Mogensen

Dato : 06-05-03 20:29

Jimmy wrote:

> [...]
>
> Hvor kan jeg få den *hvide* Logitech Marble Mouse?
>
> De 10 første på edbpriser, der annoncerer med at have den, har den kun i

kig efter forhandlere på www.logitech.com

/Stig

--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce2 MX-200 *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : Jimmy

Dato : 06-05-03 20:48

"Stig Mogensen" <norman_bates@forum.dk> wrote in message

> kig efter forhandlere på www.logitech.com