God bærbar max 12500 slag..
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-05-03 16:54

Hej jeg har fået et budget på 12500 bananer til at købe en bærbar til
mig (mit arbejde)
Eneste krav jeg har er 15" skærm, gerne 512 mb DDR ram - og selvf. så
hurtig processor som pengene rækker..

Og så det spegede: Der skal være seriel port på den.. Det synes der ikke
at være på ret mange..
Kan i hjælpe med at udpege en god bærbar til mig ??
På forhånd tak

--
MVH Kenneth Egholm

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-05-03 13:10

> Og så det spegede: Der skal være seriel port på den.. Det synes der
> ikke at være på ret mange..
> Kan i hjælpe med at udpege en god bærbar til mig ??
> På forhånd tak

Vi er glade for acer. De nye med centrino processorer har også rigtig
god batterilevetid og jeg mener at de koster 12-13kkr ex moms. Der er
ikke rs232 stik direkte på computeren men vi bruger et lille adapter
kabel (og når jeg alligevel slæber rundt på et rs232 kabel betyder det
adapter kabel ikke det store)

/A

Fra : Den Dovne

Dato : 07-05-03 20:10

"Kenneth Egholm" <kenneth@DELETE_THISegholm.org> wrote:

>Hej jeg har fået et budget på 12500 bananer til at købe en bærbar til
>mig (mit arbejde)
>Eneste krav jeg har er 15" skærm, gerne 512 mb DDR ram - og selvf. så
>hurtig processor som pengene rækker..

Den her har jeg selv kigget sultent på:

http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=rQOS94998ZSS-bHElFlSX0lT6KHHF9QAiSw=?ProductID=eioKamdh_BAAAAD0wJcASrrL&CatalogCategoryID=0ZgKamlDo4gAAADleW_aCa%2e0

Men jeg er da også åben for gode ideer

<Den Dovne>