Logitech Internet Navigator Keyboard Speci~
Fra : Devast8or

Dato : 04-05-03 00:43

Hej med jer,

Jeg overvejer at købe dette keyboard:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=1&CONTENTID=501
3&countryid=4&languageid=1

Men jeg skal lige være sikker: Knapperne i øverste højre hjørne, dem kan jeg
da selv bestemme hvad skal åbne ikke?

TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Hille

Dato : 04-05-03 03:14

Jo det kan du. Mine står fx til: ACDSee - Stifinder - Danmarks Radio -
Kontrolpanel - Google

Hilsen
Hille

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-05-03 09:00

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev:

> Men jeg skal lige være sikker: Knapperne i øverste højre hjørne,
> dem kan jeg da selv bestemme hvad skal åbne ikke?

Det kan du. Du skal dog være opmærkspm på, at tasterne som default er
sat til at fungere som genvejstaster. Dvs. for, at du kan bruge F-
tasterne som normalt, skal der trykkes på tasten F-Lås. Dette kan
desværre ikke ændres ved en indstilling i driverne.

--
Morten http://miljokemi.dk
http://miljokemi.dk/CrashIE.htm (På eget ansvar!)

Fra : Devast8or

Dato : 04-05-03 12:17

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]
> tasterne som normalt, skal der trykkes på tasten F-Lås. Dette kan
> desværre ikke ændres ved en indstilling i driverne.

Hmm, belastende. Men det vil sige at både de grå ekstraknapper og F-tasterne
kan bruges som genvejstaster?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Calle.

Dato : 04-05-03 12:24

Devast8or wrote:
> Hmm, belastende. Men det vil sige at både de grå ekstraknapper og
> F-tasterne kan bruges som genvejstaster?

Jeps

--
Calle

Fra : Devast8or

Dato : 04-05-03 12:55

Calle. wrote:

> Jeps

Ok. Tak svarene alle sammen. Jeg vil overveje sådan et.

Devast8or

--
Spamfilter activated