ALDI PC
Fra : KsNa

Dato : 03-05-03 20:22

Den PC ALDI solgte i efteråret 2002, var den magen til den, der blev solgt
for et par måneder siden?
Kan man tilslutte en VHS video, og overspille de gamle VHSbånd til DVD på
ALDI PCen?

Mvh.
Kim

Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-05-03 21:27

"KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for et par måneder siden?
> Kan man tilslutte en VHS video, og overspille de gamle VHSbånd til DVD på

Ja det skulle jeg mene...

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 03-05-03 22:07

Hej Kim
"KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den PC ALDI solgte i efteråret 2002, var den magen til den, der blev solgt
> for et par måneder siden?
Nej de er ikke helt ens.
Der var bl.a. ikke dvd brænder i 2002 modellen, og der er forskellige
grafikkort. 2002 modellen havde også kun 256 MB ram.

> Kan man tilslutte en VHS video, og overspille de gamle VHSbånd til DVD på
> ALDI PCen?
Det er jeg ikke helt klar over - men hvis du tilslutter VHS via et Fjernsyn,
så vil jeg da mene at det skulle være muligt.

> Mvh.
> Kim

Hilsen
Jørgen

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 04-05-03 09:28

Jørgen Jørgensen wrote:

> Det er jeg ikke helt klar over - men hvis du tilslutter VHS via et Fjernsyn,
> så vil jeg da mene at det skulle være muligt.

Say what?
Hvad skulle fjernsynet gøre godt for?
Det drejer sig vel bare om om grafikkortet har video in eller ikke.

--
/kenne
Giv dig altid 100% på arbejdet.

Fra : KsNa

Dato : 04-05-03 19:49

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der var bl.a. ikke dvd brænder i 2002 modellen, og der er forskellige
> grafikkort. 2002 modellen havde også kun 256 MB ram.

Jeg må ned i morgen og se hvad det er for en, der stadig står i butikken.

Mvh.
Kim

Fra : Aksel

Dato : 04-05-03 21:04

> [...]
> for et par måneder siden?
> Kan man tilslutte en VHS video, og overspille de gamle VHSbånd til DVD på

De to PCer er ikke ens, den i efteråret havde ikke DVD brænder, der er mange
andre forskelle

Du kan ikke kopiere direkte men fra VCR til harddisk og fra harddisk til
DVD.
Du skal have en egnet software til videograbbing, for eksempel Pinnacle
Studio 8.

Der er lige udkommet et 69 kr hæfte "Lyd, video og DVD" det giver mange gode
råd.

Hilsen Aksel

Fra : KsNa

Dato : 05-05-03 16:05

"Aksel" <akselj-nospam@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> "KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse

> De to PCer er ikke ens, den i efteråret havde ikke DVD brænder, der er
mange
> andre forskelle

Jeg har været nede og se på den, det er den "gamle", men de mente at de
kunne skaffe en af de nye til sidst på ugen, nu må vi så se hvad der kommer.

> [...]
> Studio 8.
>
> Der er lige udkommet et 69 kr hæfte "Lyd, video og DVD" det giver mange

Alletiders, det hæfte må jeg ned efter.

Mvh.
Kim

Fra : KsNa

Dato : 08-05-03 16:59

> [...]
>
> Jeg har været nede og se på den, det er den "gamle", men de mente at de
> kunne skaffe en af de nye til sidst på ugen, nu må vi så se hvad der

Det var den nye model 8008XL, har købt den så nu skal der "leges".

Forskellen på små drenge og voksne mænd, er prisen på deres legetøj.

Mvh.
Kim