Brug af flere lydkort
Fra : Karsten Strøm

Dato : 03-05-03 18:13

Hvor mange lydkort kan en pc klare?..
Amd Athlon XP 1800+
Windows Xp home
Indbygget lydkort (deaktiveret)
Creative AudioPCI ES1371
--
ICQ# 203276221

---

Fra : Calle.

Dato : 03-05-03 18:12

Karsten Strøm wrote:
> Hvor mange lydkort kan en pc klare?..
> Amd Athlon XP 1800+
> Windows Xp home
> Indbygget lydkort (deaktiveret)
> Creative AudioPCI ES1371

Hvad skulle fidusen være i at have mere end et.
--
Calle

Fra : Karsten Strøm

Dato : 03-05-03 18:20

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skulle fidusen være i at have mere end et.
> --
Det var en smutter, jeg tænkte mig ikke om...

---

Fra : Morten L.

Dato : 03-05-03 18:33

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skulle fidusen være i at have mere end et.
> --
> Calle

Jeg kører f.eks. med 2 stk - hvilket er ret praktisk.
1 kort til højtalere til alm. brug.
1 kort til headset til voicechat etc.

/Morten

Fra : rick

Dato : 03-05-03 20:07

"Morten L." <morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kører f.eks. med 2 stk - hvilket er ret praktisk.
> 1 kort til højtalere til alm. brug.
> 1 kort til headset til voicechat etc.

Jeg kører også med to stk. En til de små højtalere ved skærmen til normal brug
og så en til surroundsættet til musik, film, spil etc..
Derudover kan det også bruges i musikprogrammer. De fleste store programmer
kan nemt styre flere kort på een gang og vælge hvor lyden skal sendes hen...

- rick...