"Problem" med Logitech EliteT Keyboard
Fra : Flare

Dato : 03-05-03 13:33

Jeg har fornyelig investeret i sådan et keyboard, og det er såmen også fint
nok.

Mit problem er at F-tasterne som standard er sat til de der shotcuts og ikke
deres rigtige funktion. Dvs. man bliver nød til at trykke på F-Lås hver gang
man tænder comåuteren. Er der ikke et sted man kan indstille det?

XP´s egen driver kan ikke. Logitech egen driver kan umiddelbart heller ikke.
Men det kan da ikke passer eller hvad?

Mvh
Anders

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-05-03 13:38

"Flare" <anders@pings.dk> skrev:

> Men det kan da ikke passer eller hvad?

Jo. Desvære.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Flare

Dato : 03-05-03 13:43

> Jo. Desvære.

Det virker da helt hen i vejret. Findes der ikke et eller andet "hack"?

Anders

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-05-03 14:17

"Flare" <anders@pings.dk> skrev:

> Det virker da helt hen i vejret.

Helt enig.

> Findes der ikke et eller andet
> "hack"?

Jeg har ikke fundet noget og problemet har tidligere været diskuteret 2
gange her i gruppen indenfor den sidste måneds tid. Her kom der heller
ikke nogen forslag.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-05-03 14:18

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in message

> Jo. Desvære.

Uden at kender til problemet. Kan man så ikke instille i softwaren, at den
skal virke som fx F4 istedet for det preinstillede?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-05-03 14:34

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev:

> Uden at kender til problemet. Kan man så ikke instille i
> softwaren, at den skal virke som fx F4 istedet for det
> preinstillede?

Det kan man godt, men eksempelvis ALT+F4 virker ikke på den måde.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Flare

Dato : 03-05-03 20:58

Skrev til Logitech...........................

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Thank you for using Logitech's Electronic Technical Support. My name is Liz.
The following information addresses your original question. You may wish to
print this out and/or save this on your computer.

I'm sorry, but the feature that you have requested, for the "F-Lock" to be
on by default upon start up is not an option for your Logitech product at
this time. However, your feedback is being passed on to the appropriate
department, however we cannot guarantee its implementation. Please visit our
site in the future for new products and information.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 03-05-03 22:47

"Flare" <anders@pings.dk> skrev:

> [...]
> being passed on to the appropriate department, however we cannot
> guarantee its implementation. Please visit our site in the future

Det ser jo ikke meget lovende ud - men man har da lov til at håbe

I øvrigt et fint initiativ, at du skrev til Logitech.

--
Morten http://miljokemi.dk
http://miljokemi.dk/CrashIE.htm (På eget ansvar!)

Fra : Flare

Dato : 03-05-03 23:46

> I øvrigt et fint initiativ, at du skrev til Logitech.

Et eller andet må man jo gøre.

> http://miljokemi.dk/CrashIE.htm (På eget ansvar!)

hvordan faen kan:
<form>
<input type crash>
</form>

Crache IE. For det gør den sgu.

Anders

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-05-03 08:56

"Flare" <anders@pings.dk> skrev:

> hvordan faen kan:
> <form>
> <input type crash>
> </form>
>
> Crache IE. For det gør den sgu.

Det er fordi input type tagget er fejlagtigt, og det kan IE åbenbart
ikke håndtere. Efter sigende skulle den fejl dog heldigvis ikke udgøre
en sikkerhedsbrist.

Fra : Madsen

Dato : 04-05-03 15:03

Flare skrev:

> Skrev til Logitech...........................

Hvad er adressen? Nu har jeg siddet og rodet rundt på deres side i
over en halv time og kører bare i ring. Jeg ender altid omme ved
deres FAQ og den besvarer ikke mit spørgsmål.

Madsen.

Fra : Flare

Dato : 04-05-03 18:40

> Hvad er adressen? Nu har jeg siddet og rodet rundt på deres side i
> over en halv time og kører bare i ring. Jeg ender altid omme ved
> deres FAQ og den besvarer ikke mit spørgsmål.

http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/contact&CRID=323&countryid=2&languageid=1

Linket skal sættes sammen.

Anders

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 04-05-03 19:14

Flare wrote:

> http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/contact&CRID=323&countryid=2&languageid=1
>
> Linket skal sættes sammen.

Næh - har du tidligere haft en (defekt) newsreader som ikke kunne hitte
ud af at bevare et link i forbindelse med linebreak?

Fra : Madsen

Dato : 04-05-03 19:52

Flare skrev:

> Linket skal sættes sammen.