WebCam med bevæg. sensor?
Fra : Jasper Norman

Dato : 03-05-03 11:45

Hejsa.

Kender I et Webcam der kan aktivere sig selv og begynde at tage
billeder/filme ved en bevægelse i rummet?

Fra : Gismo

Dato : 03-05-03 11:58

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Kender I et Webcam der kan aktivere sig selv og begynde at tage
> billeder/filme ved en bevægelse i rummet?

Mit logitech pro 3000 eller hvad det nu hedder kan det

Gismo

Fra : Dan

Dato : 03-05-03 12:36

"Gismo" <stivnisse@REMOVEhotmail.com> wrote in message

> "Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Mit logitech pro 3000 eller hvad det nu hedder kan det
>
> -----------
Eller ihvertfald kan softwaren der følger med , klare det.

Fra : rick

Dato : 03-05-03 12:41

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Kender I et Webcam der kan aktivere sig selv og begynde at tage
> billeder/filme ved en bevægelse i rummet?

Du kan få bevægelsesdetection-software, der beegynder at optage, når der sker
en foranding i billedet, for webcamet er jo i sig selv en slags sensor. Prøv
evt. www.tucows.dk

- rick...

Fra : rick

Dato : 03-05-03 12:46

"rick" <rickcool22@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sker
> en foranding i billedet, for webcamet er jo i sig selv en slags sensor. Prøv

Fx http://www.icode.co.uk/icatcher/

- rick...

Fra : Christian Flintrup

Dato : 04-05-03 10:41

rick <rickcool22@hotmail.com> wrote:

> Du kan få bevægelsesdetection-software, der beegynder at optage, når der sker
> en foranding i billedet, for webcamet er jo i sig selv en slags sensor. Prøv
> evt. www.tucows.dk

Hvis man kører Linux:

<http://motion.sourceforge.net>

--