Scanner laver "grimme billeder" ;C)
Fra : Kosmonauten

Dato : 02-05-03 08:06

Hejsa derude i den fagre verden ;C)
Min scanner opfører sig "underligt"!?!
Jeg har en AGFA snapscan 1212U som indtil nu har kørt upåklageligt og har
tjent mig godt.
MEN lige pludselig er de indscannede billeder blevet ja, næsten ligesom
negativer med en overvægt af grønne farver, virker sku nærmest lidt
psykedelisk, mangler bare lidt LSD og noget muzak fra 68 ;C)

Jeg har afinstalleret og geninstalleret men lige meget har det hjulpet, dog
kan jeg godt (selvom billederne ser underlige ud) scanne direkte til
printer, der ser det rigtigt ud!?!

Er den kaput et eller andet sted??
Mit OS er Win XP, Vivo Geforce 4 grafikkort, 512 MB, P4 CPU.

Kort sagt, skal den ud eller har en af jer en mulig løsning??

På forhånd tak

Martin