Problemer med USB
Fra : Claus Madsen

Dato : 01-05-03 20:03

Jeg har gennem længere tid haft problemer med at udskrive. Når jeg sender er
udskrift til printeren, udskrives kun ca. 1/4 af dokumentet, og så stopper
den bare. Ofte udskriver den slet ikke, og jeg får bare printer ikonet på
proceslinjen. Herefter bliver computeren ofte langsom, og den kan ikke
lukkes ordentlig ned.
Nu har jeg så købt et digitalkamera, og når jeg tilslutter det, sker der
også det at computeren bliver langsom og ustabil, og hvis jeg prøver at
hente billeder ned på Pc´n, så fryser den midt i overførslen.

Jeg har testet min printer og kamera på andre PC´er, og der er der ingen
problemer, ligesom jeg har prøvet at tilslutte en anden printer til min PC,
dog med det samme resultat.

Jeg har opdateret BIOS + USB driver, og har prøvet en helv..... masse
forskellige indstillinger i BIOS + PC men lige meget hjælper det.

Min PC har følgende konfiguration:
Athlon 900 Mhz med 512 mb ram.
Abit bundkort (KT7-RAID) med Via Apollo KT133 chipset.
WinXP med SP1

Er der nogle der har gode forslag til afhjælpelse af mit problem så
HJÆLP!!!! (ellers ender det med en ny PC)

På forhånd tak.
Claus Madsen

Fra : Jens Petersen

Dato : 01-05-03 21:29

On Thu, 1 May 2003 21:02:54 +0200, "Claus Madsen" <den688@privat.dk>
wrote:

indstillinger i BIOS + PC men lige meget hjælper det.

>Min PC har følgende konfiguration:
>Athlon 900 Mhz med 512 mb ram.
>Abit bundkort (KT7-RAID) med Via Apollo KT133 chipset.
>WinXP med SP1

Abit KT7 har problemer med USB, jeg fik det aldrig rigtig stabilt.

>Er der nogle der har gode forslag til afhjælpelse af mit problem så
>HJÆLP!!!! (ellers ender det med en ny PC)

Det var også min løsning, jeg købte et Gigabyte GA7VAXP Ultra og har
ikke haft problemer siden.

--
Jens

It's illegal to make liquor privately, or water publicly.