diagram til Samsung 17GLi monitor
Fra : kf

Dato : 30-04-03 14:08

jeg har fået en samsung 17 GLi

Der er bare det lille problem, at vga stikket er klippet af, og smidt
væk.
Derfor søger jeg et diagram, eller anden hjælp.

/klaus

Fra : SA

Dato : 30-04-03 14:17

"kf" <klaus@bio.auc.dk> wrote in message
> [...]
> væk.
> Derfor søger jeg et diagram, eller anden hjælp.

...... og du har grydelapperne til at stille den på?

/SA

Fra : Jacob & Susanne

Dato : 30-04-03 15:59

> ..... og du har grydelapperne til at stille den på?
>
> /SA

den lyder sgu lidt for hot til mit skrivebord.... det er af træ !
/Jake

Fra : Morten L.

Dato : 30-04-03 17:33

"Jacob & Susanne" <junk@mail.dk> skrev i en meddelelse

> den lyder sgu lidt for hot til mit skrivebord.... det er af træ !
> /Jake

Åhhr hold da op - det er da rimeligt almindeligt, at man mister sit stik i
en elevator dør, eller når man roder med hækkeklipperen..
Kvaliteten af de signal-ledninger er sq for nedadgående...
- forresten husker jeg 17GLi, som en med "løst" kabel, så man slipper helt
for at lodde.....
/Morten

Fra : kf

Dato : 01-05-03 06:40

On Wed, 30 Apr 2003 18:32:50 +0200, "Morten L."
<morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> wrote:

> [...]
>Kvaliteten af de signal-ledninger er sq for nedadgående...
> - forresten husker jeg 17GLi, som en med "løst" kabel, så man slipper helt

Så husker du temmeligt forkert. Og den blev forsøgt stjålet, men blev
kasseret, da stikket var klippet af, og blev siddende i den pc der
BLEV stjålet.

/klaus