Andet multimedie
bentjuul 3670
Virtuel Dub og Mpeg2Avi
Fra : Izeqb

Dato : 25-03-01 16:50

Hej gruppe...
Jeg har et problem med virtuel Dub. jeg har nogle .MPG filer, der fylder ca.
300 mb stykket (det er nogle simpsons afsnit), og dem vil jeg gerne lave til
DivX filer. Ikke pga. kvalitet med størrelses minskning.

problemet er, at Virtuel Dub kommer med fejl, ca. 1 minut inde i filmen.
Fejlen er en "sync error".

Er der nogen der ved hvad problemet kan være.

Fra : s.wind@mail.com

Dato : 26-03-01 14:36

> problemet er, at Virtuel Dub kommer med fejl, ca. 1 minut inde i filmen.
> Fejlen er en "sync error".
> Er der nogen der ved hvad problemet kan være.

En sync error 8-D

Prøv at finde Tmpengc på nettet og smid MPEG filerne derigennem, den kan
ofte rydde pænt op, MPEG filen bliver gigantisk stor i forhold til
originalen, men ofter når du converterer den til DIVX bliver den enenu
mindre end den ellers ville have været...

Fra : Izeqb

Dato : 26-03-01 18:04

> [...]
> originalen, men ofter når du converterer den til DIVX bliver den enenu
> mindre end den ellers ville have været...

Det vil jeg så prøve

Fra : Izeqb

Dato : 26-03-01 18:05

> Det vil jeg så prøve

Men hvad skal jeg forresten gøre ved filen?
Jeg ville gætte på at jeg skulle bruge MPEG tools, men du må gerne guide mig
lidt tættere

Fra : s.wind@mail.com

Dato : 26-03-01 19:08

> Men hvad skal jeg forresten gøre ved filen?
> Jeg ville gætte på at jeg skulle bruge MPEG tools, men du må gerne guide
mig
> lidt tættere

Åben filen, i selve programmet, og gem den med eks extension *.mpeg
Så skulle den gerne være fixet.
--
Søren H Wind - s.wind@mail.com - Pug 106 Rallye Driver - Flying High
http://www.PeugeotKlubJylland.dk