Tualatin Support eller Konverter
Fra : Malcolm_X

Dato : 30-04-03 06:36

JEg kører med socket 370 i denne maskine med 810E chipset.
http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/produkter/5000/5BW120/spec.asp

kan jeg kører Tualatin PIII/CELLY eller skal jeg have fat i en af disse:
http://www.powerleap.com/Products/370T.htm

www.upgradeware.com/english/product/370gu/370gu.htm

og findes der danske forhandlere af disse og har i nogen erfaringer med
disse produkter?

Fra : Henrichsen

Dato : 01-05-03 09:48

Jeg har købt en upgradeware hos http://www.jes-computer.de/ og har fået
rigtig god support.
De sendte mig en forkert model, men efter en mail fra mig sendte de den
rigtige,
plus 5 brandbare cder. Det synes jeg var rigtig fint.
Desuden virker den godt. Bruger den med en Tualatin Celeron 1400.

Martin.

Fra : Malcolm_X

Dato : 01-05-03 12:02

hvilket chipsæt og bundkort har du ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-05-03 14:15

In dk.edb.hardware, Henrichsen <mkhenrichsen_@mail.dk> says...
> Jeg har købt en upgradeware hos http://www.jes-computer.de/ og har fået
> rigtig god support.

Hvor lang leveringstid har de?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henrichsen

Dato : 01-05-03 16:57

Jeg har et ABIT BX133 RAID, det er med et Intel BX chipset.
Leveringstid fra Tyskland var 3 eller 4 dage.

Martin.