Audiotrak ex7
Fra : Zalasta

Dato : 29-04-03 17:13

Hvordna får jeg alle højtalerne til at virke, inde i system/hardware siger
at den hedder usb audio device men alle andre steder skriver den mayá7.1,
jeg har sat den 7.1 inde i controlpanelet sound, hvad gør jeg'?
Jeg kan ikke få lov til as upgrade lydkortet den siger bare at den ikke
passer sammen., jeg kører windows xp sp1

Fra : Zalasta

Dato : 29-04-03 18:11

det skal lige siges at der kun er sat 2 højtalere til menjeg overvejer at
købe et 6.1, kan det være fordi den kan se at det kun er et stereo højt.