Lyden virker ikke..
Fra : Das Devil :\)

Dato : 27-04-03 22:11

Hej,

Lyden virker altså ikke på min computer..

Har et ECS K7VTA3 og bruger onboard lyd..
Men ehm der kommer altså ingen lyd gennem mine højttalere..

Hvordan kan det være?

Fra : Madsen

Dato : 28-04-03 01:28

On Sun, 27 Apr 2003 23:10:35 +0200, "Das Devil :\)"
<0014273m001@stofanet.dk> wrote:

>Hej,
>
>Lyden virker altså ikke på min computer..
>
>Har et ECS K7VTA3 og bruger onboard lyd..
>Men ehm der kommer altså ingen lyd gennem mine højttalere..
>
>Hvordan kan det være?

Start fra en ende af.

Er onboard lyd aktiveret i BIOS ?

Er driverne indstalleret ?

Er højttalerne sluttet til og tændt ?

Er der skruet op for lyden i Windows' lyd-indstillinger ?

Er der nogen "flueben" samme sted som slår noget fra ?