Lidt simple spørgsmål vedr bærbar pc
Fra : Johnny

Dato : 27-04-03 19:40

Hej
Jeg har et par spørgsmål vedr. dele til bærbare pc'ere.
Harddisken er det en "alm" hd som f.eks. bruges i alm pc'ere ? Kan der sidde
2 hd i en bærbar ? Kan man evt tilslutte en ekstra (ekstern) hd samtidig med
den indbyggede hd ?
Hvad med RAM ? En bærbar der bruger DDR 2100 RAM, er det specielle RAM til
bærbare eller er det dem man også bruger til alm pc'ere ?
Håber på lidt hjælp til mine, for de fleste, lidt simple spørgsmål
På forhånd tak...
- Johnny

Fra : Johnny

Dato : 27-04-03 20:09

Ups, jeg glemte at spørge om hvad der skal til yderligere for at gå på
nettet med en bærbar via en mobiltlf. Udover selvfølgelig et modem i den
bærbare og en mobiltlf.
Men hvad mere ?
- Johnny

Fra : Wass Up

Dato : 27-04-03 22:34

"Johnny" <myxan2@yahoo.dk> wrote in message
> Ups, jeg glemte at spørge om hvad der skal til yderligere for at gå på
> nettet med en bærbar via en mobiltlf. Udover selvfølgelig et modem i den
> bærbare og en mobiltlf.
> Men hvad mere ?
Kommunikation mellem din bærbar og mobil. Stortset alle mobiler/bærbare har
en infrarød porte
Desuden skal du formodligt også bruge et speciel abbonoment hos din
teleudbyder (har dog ikke undersøgt markedet længe) men tjek din
teleudbyder/isp

Fra : Wass Up

Dato : 27-04-03 22:32

> [...]
> Jeg har et par spørgsmål vedr. dele til bærbare pc'ere.
> Harddisken er det en "alm" hd som f.eks. bruges i alm pc'ere ? Kan der
Nej der er en 2½" disk, Ja de fleste bærbare tillade et modul med en
harddisk i
kig i din manual for yderlige svar

>Kan man evt tilslutte en ekstra (ekstern) hd samtidig med
> den indbyggede hd ?
Jeps kig efter usb/firewire diske. w2k/winxp kræver ikke driver installation
for at de virker
kig i din manual for yderlige svar

> Hvad med RAM ? En bærbar der bruger DDR 2100 RAM, er det specielle RAM til
> bærbare eller er det dem man også bruger til alm pc'ere ?
Hmm de fleste bruger speciel ram. Men igen kig i din manual for yderlige
svar