"Anders Rehhoff" <artryk@post11.tele.dk> wrote in
news:3ec48871$0$32482$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
>> Så er jeg kommet i kløerne på en farvekopimaskine sælger - som meget
>> gerne vil overbevise mig om hvor meget billigere hans maskiner er.
> Åh nej, nu ikke det igen. Hvordan er kvaliteten af det som
> kopimaskinen laver. Prøv at fokuser på kvalitet først, og derefter
> pris. Kan hans maskine overhovedet lave det du forventer.
Tak for input. Selv om det nok lyder lidt mærkeligt, så er kvaliteten ikke
det store issue i denne forbindelse - det er i store træk udelukkende et
spørgsmål om lav sidepris.
> 2. hvordan er firmaets service, hvor hurtigt rykker de ud, har de 4
> timers tilkald etc.(sådanne maskiner er MEGET service krævende) Du
> skal forvente at der skal teknikker på for hver 10-12.000 print.
Huh? Det var godt nok ofte.. Så er jeg jo nok nødt til at have en lille
farvelaser som backup. Æv.. Flere grimme maskiner der skal stå og fylde op,
og belaste elregning og indkøbsbudget
>> Kodeordet i den forbindelse er dækflader - og det er også her vores
>> kontroverser opstår.
> Så vidt jeg husker --- Et A4 der er tæt skrevet med tekst = 5%
Ja, det er jo den slags tommelfingerregler der gør det dejligt nemt når vi
taler printere der bare skal banke sort/hvid dokumenter afsted. Men der er
desværre ikke mange af de dokumenter jeg skal printe der ser sådan ud..
Derfor jeg forsøgte med en lidt alternativ tilgang, med at analysere
siderne i Photoshop.
> En sælger som sælger på pris - har måske et produkt af ringe kvalitet
> som han skal skjule.
Det lyder ganske rimeligt. Her har jeg dog blot spurgt på lav pris!