Andet multimedie
Arbejdsdisk næsten fuld.
Fra : Madsen

Dato : 28-04-03 00:39

Hej,

Den her undrer mig godt nok meget:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/photoshop/arbejdsdisk_fuld.png>

Er der nogen der har set noget lignende før? (Photoshop 7.01 og
WinXP Pro SP1).

Madsen.

Fra : Thomas°°°

Dato : 28-04-03 07:54

> Den her undrer mig godt nok meget:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/photoshop/arbejdsdisk_fuld.png>
> Er der nogen der har set noget lignende før? (Photoshop 7.01 og
> WinXP Pro SP1).

Har du hældt sprut på din disk i weekenden? Det er da vist den eneste måde
den kan være fuld på
Går ud fra du har prøvet at genstarte osv. men kan det have noget at gøre
med at PS ikke kan se diske over en vis størrelse eller ser den som mindre
ligesom bios på nogle ældre bundkort? Det burde det selvfølgelig ikke være,
men der må jo være et eller andet der trigger den fejlmeddelelse, hvis den
nu tror det kun er 192 mb kan jeg godt forstå fejlmeddelelsen, men når vi
snakker gb så er det jo en helt anden sag.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Madsen

Dato : 28-04-03 13:36

Thomas°°° skrev:

> Har du hældt sprut på din disk i weekenden? Det er da vist den
> eneste måde den kan være fuld på

Ja, det ser i hvert tilfælde mystisk ud. :)

> Går ud fra du har prøvet at genstarte osv. men kan det have noget
> at gøre med at PS ikke kan se diske over en vis størrelse eller
> ser den som mindre ligesom bios på nogle ældre bundkort?

Photoshop 7.01 har tidligere brugt disken og det sjove er at jeg
også har Photoshop 6.01 installeret og den har ingen problemer med
at bruge drev F som arbejdsdisk.

I aftes/nat prøvede jeg at genstarte pc'en og jeg prøvede også at
nulstille Photoshop uden resultat.
Siden kl. 10 i formiddags og indtil nu har jeg siddet og arbejdet
i Photoshop 7.01 med arbejdsdisken på et andet drev end F og det
har kørt uden problemer.
For få minutter siden har jeg prøvet at flytte den over på F igen
og nu får jeg pludselig ingen fejlmeddelelse, så mystisk er det,
men pt. virker det altså igen uden at jeg har nogen anelse om hvad
der var galt.

Måske F omsider har fået sprutten ud af blodet ;)

Madsen.