Felix søger nyt hjem
Fra : Elwarth

Dato : 17-05-03 16:44

Hej i gruppen.
Vores nabo søger nyt hjem til sin kastrerede, øremærkede og vaccinerede
hankat. Han er meldt til på vildkat.dk, men nu prøver vi her også, da det
begynder at haste (naboen har fået nyt job, som betyder, at han er meget væk
hjemmefra, derfor er det ikke en mulighed at anskaffe en kat mere). Felix
trives ikke med at være alene, han har hidtil været ude/inde kat, men er
stukket af et par gange inden for kort tid, han er blevet fundet ved huse,
som havde andre katte. Vi har ham jævnligt inde hos os, så han kan få lidt
selskab (Vores katte har kendt ham, siden han var killing). Desværre er det
ikke en særligt god løsning, da vores Simba bliver ret stresset af det, han
er begyndt at strinte, selvom han er kastreret
Felix er en forholdsvist livlig kat, som gerne vil tumle og lege, og han er
også meget kælen.
Håber nogen kender nogen...

Venligst
Dorthe

Fra : frodo

Dato : 17-05-03 18:08

Jeg kender nogen, nemmelig os.
Vi har godt nok kat i forvejen, men har snakket om at anskaffe flere,
blandt andet fordi Bølle(vores kat) har været vand til at
være flere, og til tider virker som om han savner en at lege med.
Lidt om Bølle: Han er en 5 år gammel kast. hankat, huskat,
han kan komme og går som han vil, da han har nøgle til sin egen hoveddør.
Vi har 5 børn, og jeg tror faktisk Bølle til tider føler sig lídt over
stimuleret,
endnu en grund til, vi har overvejet at anskaffe flere katte.
Vi har ikke nogen bil, så vi skal finde ud af noget transport,
hvis du mener vi kan være et godt alternativ til Felix's nuværende hjem.

Med venlig hilsen.

Rico

Fra : Elwarth

Dato : 17-05-03 18:26

"frodo" <frodo@trust-fjerndette-me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har ikke nogen bil, så vi skal finde ud af noget transport,
> hvis du mener vi kan være et godt alternativ til Felix's nuværende hjem.

Hej Rico.
Det lyder da slet ikke så tosset Jeg er sikker på, at Felix vil elske
opmærksomheden fra 5 børn. Men I skal nok tænke jer om en ekstra gang før I
lader ham løbe frit. Han har allerede været løbet hjemmefra et par gange.
Jeg synes bestemt I skulle sende en mail eller ringe til Michael (Felix'
ejer). I kan finde hans mail og telefonnr. på www.vildkat.dk under hankatte.

Venligst
Dorthe

Fra : Jette

Dato : 18-05-03 21:16

"frodo" skrev:
> Vi har 5 børn, og jeg tror faktisk Bølle til tider føler sig lídt over
> stimuleret,

Det tro da pokker, hi! Hold da op, 5 børn... jeg tør ikke engang få 1
Men det skal nok blive dejligt for Bølle, at få én at dele opmærksomheden
med...

Mvh. Jette