|
| TISCALI LORTEFIRMA Fra : Frank Storm |
Dato : 17-05-03 16:26 |
|
Hej med jer
HOLD JER LAAAANGT VÆK FRA TISCALI!!!!
Jeg har idag modtaget en regning fra Tiscali på 13 kr + et gebyr på 75 kr
for ikke at ændre adresse til dem ......problemet er bare at :
1. den adresse jeg havde forbruget på (56 k modem) er jeg fraflyttet for 3
år siden og har haft TDC adsl lige siden ....bedre sent end aldrig Tiscali
2. jeg har opsagt det helt efter reglerne (for 3 år siden) .den gang hed de
jo Worldonline ..hvis nogen kan huske det
3. tænk at man er så pisse frække at sende mig en regning på 13 kr for noget
der skulle have været faktureret for 3 år siden ??? jeg er fandeme målløs og
så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
næsten at det er løgn
Hilsen
Frank
| |
Tobias Nielsen (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Tobias Nielsen |
Dato : 17-05-03 17:23 |
|
"Frank Storm" <franke@tugthuset.dk> skrev i en meddelelse
news:3ec65470$0$29522$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
> Hej med jer
>
> HOLD JER LAAAANGT VÆK FRA TISCALI!!!!
>
> Jeg har idag modtaget en regning fra Tiscali på 13 kr + et gebyr på 75 kr
> for ikke at ændre adresse til dem ......problemet er bare at :
>
> 1. den adresse jeg havde forbruget på (56 k modem) er jeg fraflyttet for 3
> år siden og har haft TDC adsl lige siden ....bedre sent end aldrig Tiscali
>
> 2. jeg har opsagt det helt efter reglerne (for 3 år siden) .den gang hed
de
> jo Worldonline ..hvis nogen kan huske det
>
> 3. tænk at man er så pisse frække at sende mig en regning på 13 kr for
noget
> der skulle have været faktureret for 3 år siden ??? jeg er fandeme målløs
og
> så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
> næsten at det er løgn
Ja, den er ikke for heldig! Man hører jo så meget om Tiscali for tiden. Men
det er næppe noget de har gjort for at genere dig :) Prøv at give dem et
kald. Den slags faktureringer sker sikkert automatisk, så mon ikke de er
villige til at slette i hvert fald de 75kr.
Hilsen Tobias
| |
Henrik Koksby Hansen (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Koksby Hansen |
Dato : 17-05-03 17:26 |
|
>3. tænk at man er så pisse frække at sende mig en regning på 13 kr for noget
>der skulle have været faktureret for 3 år siden ??? jeg er fandeme målløs og
>så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
>næsten at det er løgn
[...]
Tænk, det kunne ske, at det var en fejl.... ?
Henrik
| |
kelds snabela ofir d~ (17-05-2003)
| Kommentar Fra : kelds snabela ofir d~ |
Dato : 17-05-03 18:26 |
|
On Sat, 17 May 2003 18:26:00 +0200, Henrik Koksby Hansen
<henrik@k0ksby.dk> wrote:
>>3. tænk at man er så pisse frække at sende mig en regning på 13 kr for noget
>>der skulle have været faktureret for 3 år siden ??? jeg er fandeme målløs og
>>så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
>>næsten at det er løgn
>[...]
>
>Tænk, det kunne ske, at det var en fejl.... ?
>
Så er det jo rart at vide, at Tiscali sender tvivlstilfælde til
inkasso, så kunden kan få en uvilidig til at se på sagen....
| |
Henrik Koksby Hansen (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Koksby Hansen |
Dato : 17-05-03 18:31 |
|
>>>3. tænk at man er så pisse frække at sende mig en regning på 13 kr for noget
>>>der skulle have været faktureret for 3 år siden ??? jeg er fandeme målløs og
>>>så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
>>>næsten at det er løgn
>>[...]
>>
>>Tænk, det kunne ske, at det var en fejl.... ?
>>
>Så er det jo rart at vide, at Tiscali sender tvivlstilfælde til
>inkasso, så kunden kan få en uvilidig til at se på sagen....
[...]
Ja, ikke. :)
Men jeg læste nu ikke noget om inkasso nogle steder... Jeg læste
heller ikke, at Frank havde givet Tiscali en chance for at udbedre
fejlen, ved at ringe til dem f.eks...
Henrik
| |
Bjarke Hansen (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 17-05-03 18:44 |
|
"kelds snabela ofir dot dk" <lcj@webspeed.dk> wrote in message
news:g2sccv4ohps3o4jps8bh3kbsttbh45si3j@4ax.com...
> Så er det jo rart at vide, at Tiscali sender tvivlstilfælde til
> inkasso, så kunden kan få en uvilidig til at se på sagen....
tror du selv det er ubvilligt, når de for penge af Tiscali for at gøre det??
| |
Bertel Lund Hansen (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 17-05-03 22:02 |
| | |
kelds snabela ofir d~ (18-05-2003)
| Kommentar Fra : kelds snabela ofir d~ |
Dato : 18-05-03 09:59 |
|
On Sat, 17 May 2003 19:44:18 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:
>"kelds snabela ofir dot dk" <lcj@webspeed.dk> wrote in message
>news:g2sccv4ohps3o4jps8bh3kbsttbh45si3j@4ax.com...
>
>> Så er det jo rart at vide, at Tiscali sender tvivlstilfælde til
>> inkasso, så kunden kan få en uvilidig til at se på sagen....
>
>tror du selv det er ubvilligt, når de for penge af Tiscali for at gøre det??
>
det mener kundechefen hos Tiscali og i et så troværdigt firma kan det
jo kun være rigtigt
| |
Morten Kjaer Nielsen (18-05-2003)
| Kommentar Fra : Morten Kjaer Nielsen |
Dato : 18-05-03 14:10 |
|
On Sun, 18 May 2003 10:59:07 +0200, kelds snabela ofir dot dk
<lcj@webspeed.dk> wrote:
>det mener kundechefen hos Tiscali
Det var ikke kundechefen der udtalte noget der ligner dette.
http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/
--
Morten!
| |
Bjarke Hansen (18-05-2003)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 18-05-03 14:53 |
| | |
LC (18-05-2003)
| Kommentar Fra : LC |
Dato : 18-05-03 15:22 |
|
On Sun, 18 May 2003 15:52:58 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:
>"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote in message
>news:se1fcv8c0lp2h29algds85qhu9blq71abq@4ax.com...
>
>> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/øhh, hvad er det for en
>åndsvag artikkel.. Tiscali udbyder sku da ikke telefoni
Trafik på 1049 bliver opfattet som telefoni. Så jo Tiscali udbyder
telefoni. At det så ikke bliver brugt til gængs telefoni er så noget
helt andet.
LC
| |
Ukendt (18-05-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-05-03 18:28 |
|
On Sun, 18 May 2003 15:52:58 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:
>"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote in message
>news:se1fcv8c0lp2h29algds85qhu9blq71abq@4ax.com...
>
>> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/øhh, hvad er det for en
>åndsvag artikkel.. Tiscali udbyder sku da ikke telefoni
>
Der står teleselskab - internet er en teleydelse. Hvad skulle de
ellers kalde selskabet?
| |
Allan Lund Soerensen (18-05-2003)
| Kommentar Fra : Allan Lund Soerensen |
Dato : 18-05-03 17:34 |
|
"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:se1fcv8c0lp2h29algds85qhu9blq71abq@4ax.com...
> On Sun, 18 May 2003 10:59:07 +0200, kelds snabela ofir dot dk
> <lcj@webspeed.dk> wrote:
>
> >det mener kundechefen hos Tiscali
>
> Det var ikke kundechefen der udtalte noget der ligner dette.
>
> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/
>
Det bliver ikke mindre tåbeligt af at det er af den adm. direktør hos
Tiscali, altså højere oppe i hirakiet end kundechefen
<SNIP>
Som kunde ville jeg være glad for, at en sag går til inkasso, for så får man
en uafhængig instans til at se på sagen, hvis man ikke har kunnet komme
igennem hos os
</SNIP>
| |
Ukendt (18-05-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-05-03 18:28 |
|
On Sun, 18 May 2003 15:09:52 +0200, Morten Kjaer Nielsen
<nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:
>Det var ikke kundechefen der udtalte noget der ligner dette.
>
> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/
My mistake - det var endnu værre, det var den adm. direktør.
| |
Ole Geisler (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Ole Geisler |
Dato : 17-05-03 21:35 |
|
On Sat, 17 May 2003 18:26:00 +0200, Henrik Koksby Hansen
<henrik@k0ksby.dk> wrote:
>Tænk, det kunne ske, at det var en fejl.... ?
>
Tænk _ det tror jeg du har ret i !
Men fejl på fejl på fejl på fejl.....
Jeg har selv haft en kamp med Tiscali, de er dog holdt op med at sende
rykkere efter at min bedste kone af første&eneste ægteskab brugte lidt
tid på at komme igennem til deres support og truede med alt fra
hjemmeværn over sagsanæg til ekstrablad og forbrugerombudsmand.
Så jeg har ikke hørt noget i et par måneder, det bliver jævnt
spændende at se hvad der sker, de mente faktisk at det var mig der
havde penge til gode. Jaja.
Men jeg har ikke energi til at sende Tiscali til incasso.......
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Aut. baatnakke, flueknepper og universalgeni
Mit motto: Let`s fix it!
| |
Thomas Wesley Hinton (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Wesley Hinton |
Dato : 17-05-03 18:09 |
|
"Frank Storm" <franke@tugthuset.dk> skrev i en meddelelse
news:3ec65470$0$29522$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
>
> Jeg har idag modtaget en regning fra Tiscali på 13 kr + et gebyr på 75 kr
> for ikke at ændre adresse til dem ......problemet er bare at :
> bla bla bla.
Tør dine øjne dit tudefjæs.
| |
Peter T. (17-05-2003)
| Kommentar Fra : Peter T. |
Dato : 17-05-03 19:11 |
| | |
Thomas Wesley Hinton (18-05-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Wesley Hinton |
Dato : 18-05-03 22:28 |
|
"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
news:Xns937ECD5E7AC45muh@130.225.247.90...
> Thomas Wesley Hinton wrote:
>
> > Tør dine øjne dit tudefjæs.
>
> Klovn.
Mobiltelefon.
| |
Peter B. Juul (19-05-2003)
| Kommentar Fra : Peter B. Juul |
Dato : 19-05-03 08:46 |
|
"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> writes:
> > Klovn.
>
> Mobiltelefon.
Vodkaklovn.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."
I speak only 0}._.{0 -POK
for myself. O/ \O
| |
Lars Christensen (19-05-2003)
| Kommentar Fra : Lars Christensen |
Dato : 19-05-03 09:44 |
|
On 19 May 2003 09:45:52 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:
>"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> writes:
>
>> > Klovn.
>>
>> Mobiltelefon.
>
>Vodkaklovn.
Bo Warming
FUT: dk.snak.mudderkastning
--
/LC
| |
T (19-05-2003)
| Kommentar Fra : T |
Dato : 19-05-03 17:27 |
|
"Frank Storm" <franke@tugthuset.dk> skrev i en meddelelse
news:3ec65470$0$29522$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
> Jeg har idag modtaget en regning fra Tiscali på 13 kr + et gebyr på 75 kr
> for ikke at ændre adresse til dem ......problemet er bare at :
>
> 1. den adresse jeg havde forbruget på (56 k modem) er jeg fraflyttet for 3
> år siden og har haft TDC adsl lige siden ....bedre sent end aldrig Tiscali
>
> 2. jeg har opsagt det helt efter reglerne (for 3 år siden) .den gang hed
de
> jo Worldonline ..hvis nogen kan huske det
>
> 3. tænk at man er så pisse frække at sende mig en regning på 13 kr for
noget
> der skulle have været faktureret for 3 år siden ??? jeg er fandeme målløs
og
> så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
> næsten at det er løgn
Jamen... lad os lige antage at du IKKE har fået gjort det helt efter
reglerne. Måske har du sendt opsigelsen for sent? I dette tilfælde kan det
være at Tiscali har haft sendt breve frem og tilbage for til sidst at skulle
opspore din adresse og finde dig...
.... for derefter at opkræve dig det du skylder, plus et almindeligt gebyr
for at du ikke havde oplyst din adresse korrekt tidigt.
.... Det kunne ikke tænkes at du selv lige havde lavet en...?
T
| |
|
|