TISCALI LORTEFIRMA
Fra : Frank Storm

Dato : 17-05-03 16:26

Hej med jer

HOLD JER LAAAANGT VÆK FRA TISCALI!!!!

Jeg har idag modtaget en regning fra Tiscali på 13 kr + et gebyr på 75 kr
for ikke at ændre adresse til dem ......problemet er bare at :

1. den adresse jeg havde forbruget på (56 k modem) er jeg fraflyttet for 3
år siden og har haft TDC adsl lige siden ....bedre sent end aldrig Tiscali

2. jeg har opsagt det helt efter reglerne (for 3 år siden) .den gang hed de
jo Worldonline ..hvis nogen kan huske det

3. tænk at man er så pisse frække at sende mig en regning på 13 kr for noget
der skulle have været faktureret for 3 år siden ??? jeg er fandeme målløs og
så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
næsten at det er løgn

Hilsen

Frank

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 17-05-03 17:23

"Frank Storm" <franke@tugthuset.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo

Ja, den er ikke for heldig! Man hører jo så meget om Tiscali for tiden. Men
det er næppe noget de har gjort for at genere dig :) Prøv at give dem et
kald. Den slags faktureringer sker sikkert automatisk, så mon ikke de er
villige til at slette i hvert fald de 75kr.

Hilsen Tobias

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 17-05-03 17:26

> [...]
>så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo
[...]

Tænk, det kunne ske, at det var en fejl.... ?

Henrik

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 17-05-03 18:26

On Sat, 17 May 2003 18:26:00 +0200, Henrik Koksby Hansen
<henrik@k0ksby.dk> wrote:

>[...]
>
>Tænk, det kunne ske, at det var en fejl.... ?

Så er det jo rart at vide, at Tiscali sender tvivlstilfælde til
inkasso, så kunden kan få en uvilidig til at se på sagen....

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 17-05-03 18:31

>Så er det jo rart at vide, at Tiscali sender tvivlstilfælde til
>inkasso, så kunden kan få en uvilidig til at se på sagen....
[...]

Ja, ikke. :)

Men jeg læste nu ikke noget om inkasso nogle steder... Jeg læste
heller ikke, at Frank havde givet Tiscali en chance for at udbedre
fejlen, ved at ringe til dem f.eks...

Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-03 18:44

"kelds snabela ofir dot dk" <lcj@webspeed.dk> wrote in message

> Så er det jo rart at vide, at Tiscali sender tvivlstilfælde til
> inkasso, så kunden kan få en uvilidig til at se på sagen....

tror du selv det er ubvilligt, når de for penge af Tiscali for at gøre det??

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-05-03 22:02

Bjarke Hansen skrev:

>tror du selv det er ubvilligt, når de for penge af Tiscali for at gøre det?

Tror du Keld var seriøs?

--
Bertel

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 18-05-03 09:59

On Sat, 17 May 2003 19:44:18 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>"kelds snabela ofir dot dk" <lcj@webspeed.dk> wrote in message

>tror du selv det er ubvilligt, når de for penge af Tiscali for at gøre det??

det mener kundechefen hos Tiscali og i et så troværdigt firma kan det
jo kun være rigtigt

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 18-05-03 14:10

On Sun, 18 May 2003 10:59:07 +0200, kelds snabela ofir dot dk
<lcj@webspeed.dk> wrote:

>det mener kundechefen hos Tiscali

Det var ikke kundechefen der udtalte noget der ligner dette.

http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/

--
Morten!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-03 14:53

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote in message

> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/øhh, hvad er det for en
åndsvag artikkel.. Tiscali udbyder sku da ikke telefoni

Fra : LC

Dato : 18-05-03 15:22

On Sun, 18 May 2003 15:52:58 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote in message

>åndsvag artikkel.. Tiscali udbyder sku da ikke telefoni

Trafik på 1049 bliver opfattet som telefoni. Så jo Tiscali udbyder
telefoni. At det så ikke bliver brugt til gængs telefoni er så noget
helt andet.

LC

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-03 18:28

> [...]

>"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote in message

>åndsvag artikkel.. Tiscali udbyder sku da ikke telefoni

Der står teleselskab - internet er en teleydelse. Hvad skulle de
ellers kalde selskabet?

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 18-05-03 17:34

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:se1fcv8c0lp2h29algds85qhu9blq71abq@4ax.com...

> Det var ikke kundechefen der udtalte noget der ligner dette.
>
> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/

Det bliver ikke mindre tåbeligt af at det er af den adm. direktør hos
Tiscali, altså højere oppe i hirakiet end kundechefen

<SNIP>
Som kunde ville jeg være glad for, at en sag går til inkasso, for så får man
en uafhængig instans til at se på sagen, hvis man ikke har kunnet komme
igennem hos os
</SNIP>

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-03 18:28

On Sun, 18 May 2003 15:09:52 +0200, Morten Kjaer Nielsen
<nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:

>Det var ikke kundechefen der udtalte noget der ligner dette.
>
>http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312/

My mistake - det var endnu værre, det var den adm. direktør.

Fra : Ole Geisler

Dato : 17-05-03 21:35

<henrik@k0ksby.dk> wrote:

>Tænk, det kunne ske, at det var en fejl.... ?

Tænk _ det tror jeg du har ret i !
Men fejl på fejl på fejl på fejl.....

Jeg har selv haft en kamp med Tiscali, de er dog holdt op med at sende
rykkere efter at min bedste kone af første&eneste ægteskab brugte lidt
tid på at komme igennem til deres support og truede med alt fra
hjemmeværn over sagsanæg til ekstrablad og forbrugerombudsmand.

Så jeg har ikke hørt noget i et par måneder, det bliver jævnt
spændende at se hvad der sker, de mente faktisk at det var mig der
havde penge til gode. Jaja.

Men jeg har ikke energi til at sende Tiscali til incasso.......
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Mit motto: Let`s fix it!

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 17-05-03 18:09

> [...]
>
> Jeg har idag modtaget en regning fra Tiscali på 13 kr + et gebyr på 75 kr
> for ikke at ændre adresse til dem ......problemet er bare at :

Tør dine øjne dit tudefjæs.

Fra : Peter T.

Dato : 17-05-03 19:11

Thomas Wesley Hinton wrote:

> Tør dine øjne dit tudefjæs.

Klovn.

-> mudder

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 18-05-03 22:28

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Klovn.

Mobiltelefon.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-05-03 08:46

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> writes:

> Mobiltelefon.

Vodkaklovn.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Lars Christensen

Dato : 19-05-03 09:44

On 19 May 2003 09:45:52 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

>Vodkaklovn.

Bo Warming

FUT: dk.snak.mudderkastning
--
/LC

Fra : T

Dato : 19-05-03 17:27

> [...]
og
> så har de unden hyleme lagt en gebyr oven i på 75 kr !!!!! man tror jo

Jamen... lad os lige antage at du IKKE har fået gjort det helt efter
reglerne. Måske har du sendt opsigelsen for sent? I dette tilfælde kan det
være at Tiscali har haft sendt breve frem og tilbage for til sidst at skulle
opspore din adresse og finde dig...

.... for derefter at opkræve dig det du skylder, plus et almindeligt gebyr
for at du ikke havde oplyst din adresse korrekt tidigt.

.... Det kunne ikke tænkes at du selv lige havde lavet en...?